Ogar Caffe

Re: Ogar Caffe

Postautor: motomajk dodano: 19 cze 2014, 11:15

Jack pisze:
motomajk pisze:Hej,

Przyspieszenie do 50 km/h super, więc spod świateł ruszam zawsze pierwszy. Przy 50 już znacznie spowalnia i wtedy samochody mnie zaczynają doganiać. Prędkość maksymalna - obecnie 90, mam nadzieje, ze do 100 km/h się kiedyś rozpędzi.
Czy jest jakiś sposób na poprawę osiągów?


Wystarczy zmienić tylną zębatkę na trochę mniejszą, i powinien bez problemu polecieć stówą. Ten motocykl ma do tego wystarczająco mocną ramę hamulce i zawieszenie, choć przy prędkościach dochodzących do maksymalnej trzeba się liczyć z wibracjami i dużo większym apetytem na paliwo.



właśnie zmieniam przednią na większą - niewiem sam czemu, tak mi polecili w serwisie oraz czytałem o tym w internecie.
motomajk
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 21 wrz 2009, 21:00
Lokalizacja: Krakow
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Ogar Caffe

Postautor: Jack dodano: 19 cze 2014, 13:09

Można i tak, efekt powinien być ten sam sam.
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200 A-> HONDA CBF 600 S
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2324
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Honda CBF 600 S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Ogar Caffe

Postautor: jacek.rc dodano: 19 cze 2014, 15:20

Po mojemu za wcześnie , swoją 125 docierałem na tzw. ostro ful obroty na chwilę i ujmowanie gazu ,a efekty tego znają Ci,którzy ze mną jeździli :) ,jak teraz założysz większą zębatkę to silnik będzie przeciążony . U nas na lotnisku jest takie powiedzenie,że jak silnik na dotarciu nie Zatrąbi,to już nigdy nie zatrąbi. to trąbienie słychać przy około 15 tysiącach obrotów,tak że nasze i tak nie zartąbią ale idea ogólna jest właśnie taka.Wyrażam tutaj swoją opinię , możesz poczytać o różnych szkołach docierania :czytaj: .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Ogar Caffe

Postautor: motomajk dodano: 19 cze 2014, 17:28

dzięki za porady.

aha, jak oceniacie ile jest obrotów? przypuszczam ,że macie obrotomierz... da się to jakos wyliczyć na słuch?
pewnie strasznie głupie pytanie, ale zobaczymy :)
motomajk
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 21 wrz 2009, 21:00
Lokalizacja: Krakow
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Ogar Caffe

Postautor: jarb dodano: 19 cze 2014, 18:14

Fajny klasyk :oklasky:
niech służy długo i bezawaryjnie :motor:
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Ogar Caffe

Postautor: Maciu56 dodano: 20 cze 2014, 06:09

Luca pisze:Taki trochę jak stara poczciwa WSK wygląda :) :brawa:

Świetna maszynka, szczególnie do miasta. Jest Twoje, wciśniesz się wszędzie. :oklasky:
Awatar użytkownika
Maciu56
Sympatyk
 
Posty: 1308
Rejestracja: 19 lis 2013, 10:17
Lokalizacja: Warszawa (obecnie UK)
Motocykl: Była"Ziuta"...
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype: maciu561
Wiek: 69

Re: Ogar Caffe

Postautor: motomajk dodano: 20 cze 2014, 12:54

Po mieście rzeczywiście się fajnie jeździ, ale to pewnie każdy z nas ma te same odczucia patrolując wieczorem lub w nocy wyciszone miasto... poezja :)

co do stylu motocykla to chciałem sam zbudować swojego cafe racera/scramblera/ brata - szukałem najpierw odpowiedniej bazy (stare hondy, kawasaki, suzuki), ale wszystkie sprzety byly stare (no bo nic z lat 90tych sie nie nadawalo, poza jednym kawasaki w sumie, ale ten co mi sie trafil byl w czesciach) a nie znajac sie prawie nic na mechanice bałem się zainwestować w taki zabytek. skonczylo sie na tym, że mialem kupic suzuki gn250 i przerobic go na cos takiego: (wystarczy wymienic siodlo, obnizyć przednia półkę, kierownicę i ewentualnie zrobić parę dodatków - pomalować bak, wymienić opony.. nawet ja bym sobie z tym poradził)

http://labmotorcycle.com/?p=119


natomiast wstępnie (jak podjąłem dezycje o kupnie moto) miał być romet soft chopper (który nadal uważam za piękny) i ogolnie coś nowego, więc jak tylko się pojawił ogar caffe to przemyślałem sprawę i zdecydowałem ,że na pierwsze moto (w sumie pierwszy był romet kadett z 84, ale to było 15 lat temu..) będzie to nowy romet, który wizualnie odpowiadał mi w 100% a mechanicznie (po śledzeniu tego forum) wynikało, że również można tej konstrukcji zaufać.


aha, wsk nadal mi siębadzo podoba, mój dziadek miał wsk i jeśli nadal produkowali by te motory to pewnie bym ją kupił, piękne są. triuphy tez, Jack - mam nadzieję ,że kiedyś będę dosiadał właśnie triumpha :).

ot, taka moja krótka dygresja :)

czy ktoś jeszcze na forum jeździ ogarem caffe?
motomajk
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 21 wrz 2009, 21:00
Lokalizacja: Krakow
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Ogar Caffe

Postautor: michal_krk dodano: 20 cze 2014, 17:23

Musze przyznać, że gienek z Twojego linka wygląda zajebiście:)

motomajk pisze: czy ktoś jeszcze na forum jeździ ogarem caffe?

Jesteś pierwszy :)
Awatar użytkownika
michal_krk
Forumowicz
 
Posty: 134
Rejestracja: 10 maja 2011, 23:08
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Romet Division 249
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Ogar Caffe

Postautor: selmen dodano: 21 cze 2014, 12:22

piękny klasyczny sprzęt, szkoda, ze nie 250 cc, wtedy to byłby hit normalnie... :oklasky:
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Ogar Caffe

Postautor: beniamin82 dodano: 21 cze 2014, 15:23

silnik 250 pasuje podobno do ramy z rometa k-125 więc i tutaj może będzie pasował..
Tyle że "trochę" drogo jeśli chodzi o transport...

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Zongshen-engine-cb250-gty2013-250-engine-gty-st-engine/1156141345.html
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6748
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość