Michał_66 pisze:liczba w oznaczeniu świecy oznacza jej zdolność na odprowadzanie ciepła w NGK jest oznaczanie odwrotne czyli czym niższa liczba tym gorętsza świeca bo ma mniejszą zdolność odprowadzania ciepła a czym wyższa to świeca zimniejsza
lepiej jak jest trochę zimniejsza niż za gorąca czyli jak miałeś oryginalnie 7 możesz dać 8 ale wtedy po pewnym czasie jazdy sprawdź czy dobrze przepala bo jak będzie za zimna to będziesz miał czarny nalot na elektrodach podobny do tego jak by była za bogata mieszanka ale świeca też nie może być za gorąca bo wtedy możliwy jest samozapłon i można uszkodzić silnik najlepiej stosować taką jak zaleca producent w tym przypadku jak się nie mylę powinna być 7
mike_russ pisze:Nie wiem jaką masz głowicę , bo w wersji SK 156FMI była świeca D7EA (tudzież DPR7EA). W Twoim przypadku jest widzę- inaczej. Ale na wartości cieplnej 7 też powinien pojechać. Jeśli masz zawory na popychaczach to możesz spokojnie ustawić oba na 0,05mm zwłaszcza na lato- im bardziej się rozgrzewa silnik tym ma większe luzy bo aluminiowy cylinder wydłuża się bardziej niż stalowe popychacze. Zimą lepszy większy luz, bo zanim się rozgrzeje podpiera zawory.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości