kalin20 pisze:Oba jeżdżą bardzo podobnie, gv jeździłem. Fajny sprzęt, ale mało turystyczny, ma małe siedzenie pasażera i brakuje szyby
Natomiast st7 to gv tylko do turystyki.
Co do silnika to różnicy nie czuć wcale, oba motocykle przyśpieszzają niemal identycznie, i mają podobną elastyczność.
GV jeździ o wiele lepiej od ST7

ja mam przerobione siedzenie, zamontowaną szybę, bagażnik i wiele innych rzeczy i uważam, że do turystyki się nadaje.
Jeśli uważasz że nie czuć różnicy między GV a ST7, to nie jechałeś chyba wersją AE.
Między obecnie sprzedawaną wersją GV 650 PRO, a ST7 jest różnica na korzyść GV, a co dopiero wersja AE gdzie silnik ma dodatkowych 10 koników więcej.
kacpero pisze:Mieliśmy w tym sezonie ST7 na testach. (jest opis w lipcowym Chopper Magazin) motocykl w miarę przyzwoity, ale raczej nie kupiłbym go za oferowaną cenę.
Zasadniczym plusem jest bardzo małe zużycie paliwa - w okolicach 4,5 l/100km. Przy tej pojemności wynika zadowalający. Dobrze wyważony, wygodny fajny w manewrach - również parkingowych.
Ja zrobiłem na nim może 200km - cały test odwaliła Grażyna

na co dzień jeździ VTX-1800

ale naprawdę podeszła do tego testu z sercem i rozsądnym nastawieniem.
Krzysiek, ja na swojej GV-ce z pasażerem potrafię zejść do 4,2 l/100km i to wcale nie z prędkościami spacerowymi.
I jeszcze dodam, że osiągnięcie 2 z przodu na budziku, to dla GV-ki żaden problem
