Sprzęgło
WEKTOR 150 - 3 FD
jedyne co wiem na chwilę obecną to wymiar zewnętrzny tarcz 119.2mm
nie mogę odkręcić czterech śrub 10 niby opisane 8.8 a jak aluminium się zachowują

muszę teraz nasadkę przerobić co by głębiej na łepek właziła by się nie ześlizgiwała. Jak rozbiorę więcej to dam znać. Chyba że ktoś ma patent na odkręcenie tych śrub.
A teraz pytanie : Czy przy poruszaniu ramieniem dinks powinien się przemieszczać? Jak poruszam to generalnie nic się nie dzieje i może to jest przyczyna że mi słabo sprzęgło załapuje.

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 23:56 --
W Rebelce 250 to wygląda tak


A dalej to:







To tak poglądowo z wymiarami. Mogłem coś palnąć w mm ale ogólnie to tak wygląda.
Z autopsji. Dwie śrubki mocujące poszły... Dwie pozostałe rozwiercane. Główki śrub są trochę schowane w obudowę i nasadki nie chwytają dobrze co powoduje ślizganie. Nakrętka mocująca kosz to jakiś wynalazek i trzeba by klucza u mnie młotek i trzpień metalowy do odkręcenia się przydały.
Nie zauważyłem żadnej śruby regulacyjnej by zwiększyć docisk tarcz. Podejrzenie moje pada na dinks (pokazany na fotce wyżej) możliwe że zblokował się i nie mogąc się cofnąć przyczynia się do zmniejszenia nacisku sprężyn na kosz i nie dociska tarcz do siebie.
PS: Pomiary robione gdy na zegarze przejechane ponad 16 000km!