NIKT pisze:Dla potomnych jak juz zacząłem temat:
“BLINK CODES”
---CUT---
Ewentualnie w 99% jest to przypomnienie o serwisie olejowym i wQrza specjalnie.
Dzięki za dobre chęci:)
Doskonale wiem jak wywołać kody błyskowe. Nagrałem i opublikowałem na moim blogu film instruktażowy dla potomnych Obecnie nie mam żadnych błędów w sterowniku dlatego obstawiam, że jest to właśnie ta druga opcja.
Za tym też przemawia harmonogram przeglądów, który jest rozpisany w oryginalnej instrukcji od producenta (po angielsku): 500km, 1000km, 2000km, 4000km itd. Zipp w swojej instrukcji podaje natomiast 300, 2000, 4000 itd. Niestety ani a polskiej ani w angielskiej instrukcji nie ma informacji o tej ikonie klucza. Jest za to informacja o wskaźniku naładowania akumulatora, którego u mnie nie ma. Szczerze mówiąc to nawet przez chwilę pomyślałem, że to jest ten wskaźnik ale woltomierz pokazał:
- z wyłączonym zapłonem 13,0 V
- z uruchomionym silnikiem: 14,2 V
czyli niemalże wzorcowo.
Przeszukałem dziś sporą część anglojęzycznego i odrobinę włoskiego internetu (bo w UK, Holandii i Włoszech ten skuter jest oferowany pod inną marką) ale nic nie znalazłem. Trochę to wygłąda na nieudokumentowany features
Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka