close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Kymco Zing II 125

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: krzysieg dodano: 22 paź 2017, 00:30

Hangman pisze:Jedynie bym zainwestował
w porządny oringowy łańcuch (cały nowy napęd), czyli ze 350zł razem z zębatkami.
Niech dobrze służy :brawa:


Nie wiem czy warto kupować łańcuch oringowy do 125tki może lepiej dobry
zwykły bez oringowy ?
Za ok 70 zl kupilem lancuch D.I.D made in japan .
Oryginalny sie chyba zuzyl bo odchodzi od zebatki po 6000km mimo ze smarowalem
olejem .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 14 lis 2017, 15:29

Nad łańcuchem się zastanowię (dzięki za podpowiedz).
Aku padło i tylko kontrolki się świecą ale rozrusznik już nie kręci. Dziś po blisko miesiącu stania odpaliłem na kopkę, odpalił od 1-szego kopnięcia. Duży plus za archiwalne rozwiązanie :D Nowoczesnego motorka bym nie odpalił w ogóle.
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: eNgine dodano: 15 lis 2017, 14:46

mojo pisze:Nad łańcuchem się zastanowię (dzięki za podpowiedz).
Aku padło i tylko kontrolki się świecą ale rozrusznik już nie kręci. Dziś po blisko miesiącu stania odpaliłem na kopkę, odpalił od 1-szego kopnięcia. Duży plus za archiwalne rozwiązanie :D Nowoczesnego motorka bym nie odpalił w ogóle.

Może to tylko przekaźnik rozrusznika - sprawdź zwierając jego styki np. śrubokrętem czy zakręci.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 15 lis 2017, 23:08

eNgine pisze:Może to tylko przekaźnik rozrusznika - sprawdź zwierając jego styki np. śrubokrętem czy zakręci.


Raczej nie bo próbuje kręcić ale za sek przygasają kontrolki i już nie kręci, jak się pojeździ to kręci normalnie. Moto jest z 2015, nie wiadomo tak na prawdę ile razy był rozładowany totalnie i na jak długo, nie wiem też kiedy aku był wyprodukowany. Przez pierwsze 2 lata moto zrobiło 1300 km więc musiało sporo stać a jak nie był dodatkowo doładowany to mnie nawet nie dziwi że ma już malutką pojemność.
Już w lecie był problem bo moja druga połowa pojechała i za 20 min wraca na piechotę :D bo moto nie da się zapalić. Okazało się że przez przypadek jak się zatrzymała przekręciła odcinacz zapłonu a później przez kilkanaście razy próbowała rozrusznikiem i aku padło, zapalił wtedy z kopki. Palił później na rozrusznik ale był odpalany od pierwszego razu.
Musze go wyjąć i podpiąć pod prostownik ale raczej pojemności nie odzyska, na wiosnę kupi się pewnie świeży.

A! podobno samochodowe prostowniki mają za duży prąd ładowania i psują motocyklowe aku, prawda to?
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 15 lis 2017, 23:40

Akumulatory ładujemy Max. 1/10 pojemności, czyli akumulator ma przykładowo 9 Ah to ladujemy go maksymalnie prądem 0,9 A 10 godz.
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2255
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 71

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 16 lis 2017, 08:58

dziadek zbyszek pisze:Akumulatory ładujemy Max. 1/10 pojemności, czyli akumulator ma przykładowo 9 Ah to ladujemy go maksymalnie prądem 0,9 A 10 godz.
A im mniejszy prąd ładowania tym lepiej dla akumulatora, tzn lepsze ładowanie 0,45A przez 20h niż 0,9A przez 10h

Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1671
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: eNgine dodano: 16 lis 2017, 17:54

mojo pisze:
eNgine pisze:Może to tylko przekaźnik rozrusznika - sprawdź zwierając jego styki np. śrubokrętem czy zakręci.


Raczej nie bo próbuje kręcić ale za sek przygasają kontrolki i już nie kręci, jak się pojeździ to kręci normalnie. Moto jest z 2015, nie wiadomo tak na prawdę ile razy był rozładowany totalnie i na jak długo, nie wiem też kiedy aku był wyprodukowany. Przez pierwsze 2 lata moto zrobiło 1300 km więc musiało sporo stać a jak nie był dodatkowo doładowany to mnie nawet nie dziwi że ma już malutką pojemność.
Już w lecie był problem bo moja druga połowa pojechała i za 20 min wraca na piechotę :D bo moto nie da się zapalić. Okazało się że przez przypadek jak się zatrzymała przekręciła odcinacz zapłonu a później przez kilkanaście razy próbowała rozrusznikiem i aku padło, zapalił wtedy z kopki. Palił później na rozrusznik ale był odpalany od pierwszego razu.
Musze go wyjąć i podpiąć pod prostownik ale raczej pojemności nie odzyska, na wiosnę kupi się pewnie świeży.

A! podobno samochodowe prostowniki mają za duży prąd ładowania i psują motocyklowe aku, prawda to?


To zmierz jeszcze napięcie ładowania w samym motocyklu - może jest za niskie i nie doładowuje wystarczająco podczas jazdy.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 16 lis 2017, 19:02

eNgine pisze:To zmierz jeszcze napięcie ładowania w samym motocyklu - może jest za niskie i nie doładowuje wystarczająco podczas jazdy.


Sprawdż żarówkę w reflektorze jeżeli jest 55/60 W to akumulator będzie niedoładowywany, wymień na 35/35 W, światła są słabsze ale akumulator jest naładowany.
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2255
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 71

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 16 lis 2017, 21:01

Wrzucę to aku na automatyczny prostownik samochodowy (bo taki mam :D ) i zobaczę. Jak był niedoładowywany przez tyle czasu to i tak padł (doświadczenie z aut). Z drugiej strony padające aku po 3-4 latach to nie jest raczej nic specjalnego. Muszę się tylko dogrzebać gdzie tam to aku jest :D
A żarówka nie wiem jaka jest i nie chce mi się wyjmować jak mam być szczery :D pewnie jeszcze fabryczna. Inna sprawa że na mocy żarówek nie będę oszczędzał bo i tak sporo ludzi ma problem z zobaczeniem motorka. Całe szczęście że jest tak kopka i gaźnik to najwyżej się odpala jak za sanacji.
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 16 lis 2017, 21:28

Faktycznie masz problem :D
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2255
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 71

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości