mojo pisze:Jedno jest pewne jak mogę coś podpowiedzieć: decyduj się w miarę szybko bo wchodzą te nowe cholerne normy i za to samo praktycznie zaczyna być o 10-20% drożej a do końca roku importerzy muszą się wyprzedać ze starego sprzętu.
Witam.
Dostałem taką informację, że motocykle ze świadectwem końcowej partii produkcji, czy jakoś tak, można rejestrować do końca 2017 r. po tym terminie będą, nie do zarejestrowania, i będzie można nimi śmigać tylko po polach i ugorach np. Pcimia lub innej Wólki
Znalazłem fajną ofertę na Bartona TZ, ale moto nie ma wałka wyrównoważającego, i nic praktycznie o nim nie wiem, czyli kto to robi, jaka trwałość itd.
Napiszcie proszę z Waszego doświadczenia, czy warto dołożyć te ok. 1000 zł więcej za moto z wałkiem ?, czy do codziennej jazdy nie ma to większego znaczenia i owy kafel, nie zainwestować może w np. markowe opony, lub cylinder na 150 ccm lub inne alarmy, kufry itd.
Beniamin, dzięki za wieści o Pulsarze.
Napisz proszę jeśli możesz, czy w tym Zippie vz-2 (156FMI, taka informację dostałem)silnik jest OHC, czy OHV, i który z nich będzie mniej kłopotliwy w eksplotacji, bedzie miał trochę więcej mocy itd. Pozdrawiam