podwojg pisze:Witam,
O co chodzi z tymi kabelkami do wskaźnika? Też mam ten problem w mojej czarnej gwiaździe i próbowałem zmieniać położenie kabelków we wskaźniku (tym na baku) i nic to nie daje
. Dostałem nawet z serwisu nowy wskaźnik i pływak i dalej ten sam problem
.
Możesz mnie wspomóc doświadczeniem, bo jak mam jechać 60 km do serwisu i też mają ręce rozłozyć to trochę lipa
.
Dzięki z góry za pomoc
Nie chcę się wymądrzać, ale napiszę Ci jak to było z moim wskaźnikiem, który nie działał od samego początku. Po włączeniu stacyjki ani drgnął. myślałem, że to problem pływaka, który był wcześniej opisywany. Jednak rozkręciłem panel na baku i sprawdziłem czy przewody dołączone do wskaźnika po włączeniu zasilania doprowadzają do niego prąd. Okazało się, że tak, dlatego kombinowałem z innym wskaźnikiem, o czym możesz poczytać w postach o Dark Starze. Dopiero na końcu wpadłem na pomysł kombinowania z przekładaniem kabli.
Jeśli wskaźnik nie działa u Ciebie nawet po wymianie pływaka i wskaźnika sprawdziłbym czy przewody doprowadzają do tej części instalacji prąd.
Ponieważ do Dark Stara nie znalazłem lepszej jakości niż zamieszczony w instrukcji schematu instalacji, starałem się opierać na schemacie Rometa R250 (
http://chomikuj.pl/cjt7/Hobby/Jelonek/doc/Elektryka_Romet_R250,1358406712.pdf), motocykle są dość podobne i zauważyłem, że kolory w wiązkach pokrywają się z tym co jest w Dark Starze. Ale to spostrzeżenia po pobieżnych oględzinach.
Uprzedzam jednak, elektrykiem ani znawcą tematu nie jestem.