majsterklepka pisze:...
- przewinął się KEEWAY RKS125 = SPEED - konstrukcyjnie bardzo podobny do ROMET Z125, chyba że tylko mi się tak ubzdurało... Kolego, obydwa z tyłu bęben mają, nie tarczę!
Skoro KEEWAY = mercedes made-in-china, poczytam o tym...
Michał_66 pisze:ad1 nie ma to większego znaczenia w szczególności przy tej pojemności i tych kosmicznych osiągach w granicach 90km/h i tej masie pojazdu zauważ że dużo motocykli większych i cięższych też ma z tyłu bęben i tak tył to hamulec pomocniczy główny to przód
Michał_66 pisze:ad2 pewnie też nie ma większego znaczenia
Michał_66 pisze:ad3 gazowe lepsze ale czy mniej awaryjne
Michał_66 pisze:ad4 Keeway słynie z lepszej jakości wykonania choć też nie ustrzegli się wpadek była seria silników 2V49 FMM w których były problemy z wałkiem zdawczym które były źle hartowane , mieliśmy też przypadek wypadnięcia zaworu i zrobienia przez to kaszany w cylindrze przy przebiegu 20 parę kkm a technologia raczej nie bardziej zaawansowana ale wykonanie na pewno perfekcyjniejszei tu jest pytanie czy aby warte ceny wyższej o 50% ? moim skromnym zdaniem nie
to.st pisze:Superlight też ma silnik 157FMI, przynajmniej tak na moim pisze
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości