eNgine pisze:17 / 44 = 6625 obrotów przy (80 km / h)
17 / 45 = 6775 obrotów przy (80 km / h)
Łańcuch spróbuj ten co jest - tylko pamiętaj że zębatki musisz kupić o takim samym rozmiarze jak łańcuch (pewnie masz 428, ale się upewnij). Druga sprawa to czy będzie wystarczająco długi, żeby przy minimalnym naciągu dało się go założyć na zębatki, zapiąć i miał wystarczający luz. Im większa zębatka tym dłuższego łańcucha będzie potrzebowała. To musisz sam sprawdzić jaki masz zapas do luzowania łańcucha.
Dziękuję Dziękuję Dziękuję Twoja pomoc okazała się zbawienna.
Przyznaję się ze zglupialem i ze amatorszczyzna wyszła...oczywiście z mojej strony.
Patrząc na wyniki wychodzi na to ze jeżeli zacznę zwiększać tylna zebatke obroty zaczną wzrastać...no oczywiste
wystarczy na rower popatrzec.
Dla tego nie mogłem znalesc zębatki z większą ilością zębów niż 45 na tyl (szłem w zła strone), ba dziwilem się jak widziałem taki zestaw 17 na 42 z opisem (by poprawić predkosc) ale okazuje się ze to najlepszy zestaw do zbicia obrotów i predkosc..mam rację ?albo 17/38 (no ale przyspieszeniato tu raczej nie bedzie)
Zaraz poszukam w necie gotowych zestawów przód, tył i łańcuch i poproszę ostatni raz o wyliczenia.
Cóż przyznaje się mój błąd ale poszedłem za głosem kilku osób które wydawało mi się ze maja doświadczenie a jednak (mowie o Angielskich kolegach motocyklistach) zawstydze ich trochę pozniej.
eNgine dziekuje za wyliczenia i cierpliwość....całe zycie uczymy się