Zastanawiam się czy przy okazji zmiany tej zębatki nie wymienić łańcuch. Jakiej konkretnie marki polecacie? DiD, RK a moze inny. Czy bez oringowy, tańszy ? I jaki długi przy zębatce 17? Obecnie mam przelatane 2200km.
A teraz przykra sprawa jaka mnie spotkała i proszę o radę co z tym fantem zrobić? W sobotę sprawdzałem wszystkie śruby i pod zbiornikiem zobaczyłem coś takiego, chyba nic gorszego nie mogło mi się trafić
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c7 ... 81f64.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd0 ... 0d33e.html
Pęknięcie a raczej szczelina ma dł. 25mm. Powstała chyba na spawie który był mocno zeszlifowany, przynajmniej tak wydedukowałem;) Pęknięcie jest w miejscu wspornika (tak dodatkowa blacha wzmacniająca)od której idzie rura jako mocowanie przodu silnika. Ciekawi mnie że miejscu tego pęknięcia rama jest bardzo cienka ?
I teraz dzwoniłem do mojego serwisu i serwisu Kalin'a i są 2 różne opinie. 1 opcje odrzuciłem abym sam sobie pospawał. Czy dać do serwisu aby oni to pospawali i zrobili wpis do książki gwarancyjnej? Czy domagać się nowej ramy i niech bebeszą moją romkę ;( Trochę się tego obawiam ale może niepotrzebnie. Na dodatek w gwarancji jest że mogą mi ją przetrzymać nawet 24dni robocze.