Dobra - po kolei:
* szybę dobrze się szlifowało kątówką
* dopasowałem kąty i skosy
* wygiąłem uchwyty z ocynku
* przy próbie lekkiego nawiercenia szybka pękła w diabły
Ale zarys działań mam!

Dziś zalałem maszynkę BP Ultimate 98 - efekty :
* jakby nieco ciszej
* niewielki wzrost mocy
* gorzej pali na ciepłym (poprzednio nacisnąłem starter i chodził, a teraz musi troszkę pokręcić)
* obroty na jałowym wzrosły z ok 2000 do ok 2500
Inne drobiazgi - wyskakuje 2-ka przy przyspieszaniu. Niełatwo czasami wbić się z 5 na N lub 1. Widzę luz na ośce zmiany biegów, ale śruba dokręcona na max - chyba ją zamienię na inną, mocniejszą choć nieco obawiam się urwania ucha mocującego.
Kalin - jakaś podpowiedź, jeśli mogę?
PS - teraz wiem, że nie sprzedam go, sakwy, tankbag+owiewki i śmiało można nabijać kilometry. Aha pozostałość po obcinaniu owiewki wykorzystam jako ochraniacze dłoni.