Głowice są OK, bo były sprawdzane, tak samo jak zawory, gniazda zaworów, ciśnienie sprężania, itp. To dławienie, a raczej odmowa pracy silnika polega na tym że: kręcisz rozrusznikiem, odpala na 2 sekundy i gaśnie jakby paliwa zabrakło, i tak przez kilka kilkanaście minut dopóki się lekko nie rozgrzeje, to wtedy już chodzi na wolnych obrotach, ale broń boże dodać mu chociaż odrobinkę gazu, to natychmiast gaśnie, a przy okazji lubi lekko strzelić w wydech. Dopiero po maksymalnym nagrzaniu się silnika (aż załączy się wentylator) efekt dławienia znika.
Jeśli to moduł to będzie pewnie kiszka, bo skąd wziąć moduł do Chińskiej V-ki ? Jest jeszcze kwestia czy moduł prócz sterowania z czujnika na wale jest też sterowany z innych czujników? np. temperatury? Czy kąt wyprzedzenia zapłonu jest w tym motocyklu stały, czy zależny od nagrzania silnika, czy jeszcze innych czynników? Najgorsze jest to że choćbyś pytał brata Google po 100 razy dziennie z udziałem wyrafinowanych zapytań, to i tak nic dla ciebie nie znajdzie o tym motocyklu.
P.S. "skopi" skoro udało ci się skontaktować z fabryką, to może uda ci się wyprosić od nich jakąś serwisówkę?
