Modyfikacje mojego LONCINKA

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Adam Żagań dodano: 24 lut 2011, 20:00

Zima sie ma powoli ku końcowi :)) Więc pora upiększyć mojego Żółtego Rumaka aby zdązyć na rozpczęcie sezonu. Wszystkie przewody elektryczne oraz linki idące od kierownicy i od silnika zamierzam umieścic w oplocie chromowanym ( takim jak przewody przy prysznicach ). Wymieniłem już:
- wszystkie żarówki i kontrolki na LEDY ( z wyjątkiem światła głównego )
- modół zapłonowy na BLUE CASOLI
- filtr powietrza na dwa stożki. ( po wymontowaniu filtra musiałem na nowo dorobić mocowanie akumulatora )
- zębatkę z tylną
- założyłem gmole i spacerówki ( z mocowaniem gmolami był problem gdyż ze wzgledu na chłodnice oleju musiałem dokonac pewnych modyfikacji w jej mocowaniu ale problemów nie było )
Aby umieścić wiązki elektryczne w tym oplocie niestety będę musiał rozebrać całe wiązki łącznie z wszystkimi kostkami aby przecisąć je przez ten oplot i mam nadzieję że po tej operacji wszystko sprawnie zadziała.
:chopper2:
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: thomas dodano: 25 lut 2011, 13:27

Adam a jak oceniasz wymianę modułu/lepiej gorzej bez zmian /.Na ile pinów ten moduł masz.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Adam Żagań dodano: 25 lut 2011, 20:45

Jest na sześć pinów. Wtyczka na zdjęciu wygladała jak do naszych moto lecz w orginale jest troche wieksza i niestety musiałem je rozebrać ipkable spinac odzielnie. Jak narazie wmawiam sobie że jest lepiej , ale sa to próby garażowe. Wszystkow wyjdzie dopiero na drodze. Z Żar do Żagania jest blisko więc zapraszam na Kawę. :chopper2:
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Mateusz dodano: 25 lut 2011, 21:47

Pogratulować modyfikacji :)
Wrzuć jakieś fotki.
Awatar użytkownika
Mateusz
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 01 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Motocykl: Honda NSR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Adam Żagań dodano: 25 lut 2011, 22:22

Fotki wrzucę jak skończę robić oplot przewodów .Planowany konieć na jutro :rad:
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Zbigniew dodano: 25 lut 2011, 22:32

Błotniki przełożyłeś :))
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Kris dodano: 26 lut 2011, 12:59

Ja też jestem ciekawy jak to Twoje żółte cudo teraz wygląda? A z tym błotnikiem, to Zbychu ma rację - pamiętam, że zamontowałeś go odwrotnie :D
:motor:
Awatar użytkownika
Kris
Sympatyk
 
Posty: 415
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:20
Lokalizacja: Trojmiasto - przewaga Gdyni
Motocykl: Zipp Raven
Tel. kom.: 501963905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Adam Żagań dodano: 07 mar 2011, 20:55

Wczoraj sprawdziłem praktycznie moje moto po zmianach. Błotnik oczywiście został odwrócony. Przejechałem około 40 km. Głównie chciałem sprawdzić jak się sprawdzi po zmianach głównie filtra i modułu zapłonowego. Silnik pracuje ładnie, bez problemu przyśpiesza i osiąga prędkość 110 km/h ( waga kierowcy ponad 100 ) :)) szybciej nie próbowałem ( jeszcze trochę zimno a drogi po zimie w opłakanym stanie :( ) . Przy gwałtownym odjęciu gazu podczas jazdy trochę strzela w tłumik, fakt że jechałem na resztach paliwa z tamtego sezonu. W środę jadę na przegląd to go jeszcze raz sprawdzę. Najwyżej rozkręcę gaźnik , przeczyszczę i wyreguluję. Po wymianie żarówek i kontrolek na LEDY równo trzyma napięcie około 13,5 V i nie spada podczas hamowania włączania kierunków.
Jedyny mankament to podczas gwałtownego hamowania chłodnica uderza o lampę na przednim błotniku ( chłodnica została przesunięta do przodu podczas zakładania gmoli ) . Będzie ją trzeba cofnąć w stronę silnika lub wymienić olej w amortyzatorach przednich i dolać w większej ilości.

:pomocy: Proszę o pomoc , nie wiem jak wrzucić fotki
:chopper2:
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Mateusz dodano: 08 mar 2011, 18:59

Musisz je wrzucić na jakiś hosting np. fotosik.pl lub picasa itp. następnie na skopowiować adres obrazka, potem wklejasz je w post który piszesz, zaznaczasz adres i w img.
Awatar użytkownika
Mateusz
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 01 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Motocykl: Honda NSR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30

Modyfikacje mojego LONCINKA

Postautor: Adam Żagań dodano: 24 mar 2011, 23:13

Zgodnie z obietnicą wrzucam zdjęcia mojego LONCINKA po zmianach
https://picasaweb.google.com/1123844552 ... 6337471218
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Następna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości