Były tylko zawory (też trzeba było założyć) ,kolega mi pomógł z zaworami ,resztę można założyć gołymi rękami (rozrząd ,popychacze zaworowe śrubki itp.pokrywy przykręcić) ,ustawienie rozrządu to nic trudnego ,odpowiednio ustawić zębatkę na wałku rozrządu ,a łańcuszek na zębatce ,skręcić ,ustawić zawory ,nowy olej i docierać
-- EDYTOWANY Dzisiaj, 17:48 --
Bak i błotniki idą do malowania - czarny połysk (obecny lakier jest słaby) dojdą nowe listwy rantowe chromowane.
Obecnie motor jest częściowo rozebrany ,postaram się podesłać fotki z prac
Całkiem fajny sprzęcior Ci wyszedł. Podobają mi się między innymi te Twoje ranty na błotnikach i zbiorniku. Mam chińskiego crossa 125 cm, którego kupiłem w częciach, w kartonie, ale za to za nie duże pieniądze. Silnik jest trochę rozebrany - ma ściągniętą głowicę i cylinder- rozsypały się pierścienie, brakuje wałka, na który montuje się dzwignię nożnego rozrusznika / kopka / Może dokupię niezbędne części i uruchomię ten silnik, a następnie wrzucę go na próbę do Kinga?
Zobaczymy!