CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: Luca dodano: 04 sie 2010, 08:40

skopi pisze:.... okazalo sie że wytrzepały sie tuleje metalowo gumowe trzymające zębatkę tylną(proponuję wszytkim sprawdzic ten element) ...

Możesz jakąś fotkę zamieścić, bo u mnie nadal są oryginały i po 43tyś jest może z 10% zużycia gumy.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: skopi dodano: 04 sie 2010, 10:37

Luca- wkleje na mojego chomika po południu
zdjęciua na http://chomikuj.pl/skopi1

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 07:36 --

Wielkie podziekowania dla zyszka z a pomoc w wymianie tylnych tulei do żebatki :oklasky: :oklasky:
Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 16:41 przez skopi, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: skopi dodano: 09 sie 2010, 13:31

pakeroso i jak po wymianie?? nie ieknie?? ile za robotę dałeś
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: Karol dodano: 09 sie 2010, 14:54

Nie wymieniłem, bo mechanik spękał i stwierdził, że nie zrobi tego bo musi dać na swoją naprawę gwarancję, a nie wie gdzie kupić odpowiedniego oringa.

Wysłałem moto to innego serwisu zajmującego się Chinolami, zobaczymy co wymyślą.

Dla ciekawostki - koszt mechanika to 80 zł/h, wymiana oringa wg. tabel to 2,5 h pracy (schowany pod rozrządem, czy jakoś tak) :kicha:


W przyszłym tygodniu dam znać co wymyślił Chiński serwis, jeśli coś w ogóle wymyślą.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: skopi dodano: 09 sie 2010, 16:04

Ja mojego zawoze do dorplasa jezeli chciał za wymiane z rozebraniem silnika 80 zł to warto- u mnie za wymianę zewnętrznego zimmeringa(na wale sa z każdej strony dwa zimmeringi o oring od strony magneta)) 80 zł, wymiana zewnętrznego od strony magneta trwa 1-1,5 godz bez specjalnych narzedzi. Zobaczymy w przyszłym tygodmniu. podaj wymiary tego oringa bo u mnie Dorplasik go wywalil
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: skopi dodano: 14 sie 2010, 16:38

Z przyczen wyższych- urwanie tylnego kierunkowskazu byłem zmuszony zmodernizować tylne oświetlenie (tymczasowo) zdjęcia na http://chomikuj.pl/skopi1
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: Karol dodano: 02 wrz 2010, 17:02

Motong wreszcie w domu :jupi:

Po dwóch miesiącach ciężkiej i krwawej walki... jak się dowiedziałem wymieniono simeringi, uszczelki pokryw i zalano sylikonem jakiś tam bebech, którego nie dałoby się uszczelnić inaczej bez demontażu silnika.
Koszt to 150 zł. + spawanie podpory (i inne pierdoły) 70 zł., także zasadniczo jestem bardzo happy. Jutro odbieram prawko i staje się motocyklistą pełną gębą :D

Jeszcze biegi mnie trochę denerwują, bo jedynkę i neutrala czasami ciężko wrzucić, ale z tym to pewnie dopiero na wiosnę będę walczył _bezradny


A w wolnej chwili wmontowałem sobie dodatkowe światło stopu w kufer, ooo tak to wygląda:
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: eNgine dodano: 02 wrz 2010, 23:22

Naciągnij sobie trochę linkę od sprzęgła, możesz przy kierownicy, lub przy silniku. Powinno pomóc.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: Karol dodano: 03 wrz 2010, 00:25

No to długo się nie nacieszyłem :(
Pomogło naciągnięcie linki, ale motor zaczął mi się teraz krztusić, szarpać, rzęzić, obroty mu spadają i gaśnie. Ja mu podkręcam manetkę, a on nie chce wejść na obroty i zatrzymuje mi się na środku ulicy, albo rzuca się jak byk na rodeo.
Nie wiem za co się teraz złapać - gaźnik, świece, czy to może wina tego sprzęgła ? :mur:
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

CHITUMA CTM250-3 FASTRAN

Postautor: eNgine dodano: 03 wrz 2010, 10:44

Objawy jak zabrudzony gaźnik, ale świece też sprawdź i czy na pewno wyłączyłeś mu ssanie ?
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość