Jak dobrze przejrzysz forum to znajdziesz wiele informacji na ten temat - marka i model w tym wypadku nie robią żadnej różnicy, bo te motocykle nie mają jakiś standardowych powtarzalnych wad.
Od siebie dodam tylko, że warto kupować motocykl garażowany, szczególnie jeśli ma już parę latek, dużo większa szansa na to że nie wzięła go jeszcze korozja, poza tym warto przyjrzeć się czy silnik nie ma wycieków oleju, czy pali na dotyk, czy nie był przekoszony (czy trzyma linie prostą podczas jazdy), sprawność amortyzatorów (czy nie cieknie z któregoś), czy są wszystkie śruby trzymające silnik w ramie i ogólnie wszystkie

. Zobacz też czy przy lince od sprzęgła jest jeszcze zapas regulacji, jaki jest stan przewodu hamulcowego i ogólnie sprawność hamulców, również jak szybko zaczynają łapać. Jeśli motocykl ma stopkę centralną to przy jej użyciu zakręć ręką przednim kołem i zobacz czy nie ósemkuje (krzywa felga), tak samo tylnym. Możesz też obejrzeć stan tylnej zębatki i łańcucha - ale to już jest jasna sprawa że się zużywa i co jakiś czas trzeba będzie wymieniać, tak samo jak klocki hamulcowe czy tarczę. O zużycie opon raczej bym się nie martwił (jeśli są te oryginalne chińskie, nie do zdarcia).