close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Inca Tribe 125 4T

Inca Tribe 125 4T

Postautor: zaratustra dodano: 29 mar 2010, 22:10

Przeszukałem forum i nic ie znalazłem nt. motocykla Inca Tribe. Przyznam, że wizualnie podoba mi się znacznie bardziej od rometów czy zipp'ów (a i moc większa od z150) , ale chyba bardzo mało ich jeszcze jeździ po naszych drogach. Za marką stoi Inter Cars, więc dosyć spora firma, co wróży, że części i serwis będzie dostępny nie tylko przez jeden sezon.
Napiszcie co myślicie o tym motorku. Może ktoś ma coś takiego?
Awatar użytkownika
zaratustra
Forumowicz
 
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
Lokalizacja: Mazowsze
Motocykl: Yamaha XJ 600 Diversion
Płeć: mężczyzna

Inca Tribe 125 4T

Postautor: Luca dodano: 30 mar 2010, 08:38

Nie spotkałem się jeszcze z tym motocyklem.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5044
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Inca Tribe 125 4T

Postautor: zaratustra dodano: 30 mar 2010, 12:02

Tu jest spora galeria zdjec tego jezdzidla: http://www.motogen.pl/galeria/motocykle ... art70.html
Awatar użytkownika
zaratustra
Forumowicz
 
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
Lokalizacja: Mazowsze
Motocykl: Yamaha XJ 600 Diversion
Płeć: mężczyzna

Inca Tribe 125 4T

Postautor: Biały dodano: 31 mar 2010, 00:06

Awatar użytkownika
Biały
Forumowicz
 
Posty: 101
Rejestracja: 19 mar 2010, 13:00
Lokalizacja: Ujście
Motocykl: Honda NC 700X
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype:krzychu7517
Wiek: 51

Inca Tribe 125 4T

Postautor: Dobry dodano: 02 kwie 2010, 18:30

Wygląd ciekawy tylko jak się tym śmiga przydała by sie recenzja posiadacza
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1708
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Inca Tribe 125 4T

Postautor: mlynaszz dodano: 02 kwie 2010, 20:28

żołnierz pisze:Wygląd ciekawy tylko jak się tym śmiga przydała by sie recenzja posiadacza


Proszę bardz :))

http://mojemoto.pl/moto:509

http://mojemoto.pl/moto:872
Awatar użytkownika
mlynaszz
Zarząd KCM
 
Posty: 3110
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Inca Tribe 125 4T

Postautor: zaratustra dodano: 07 kwie 2010, 17:36

Uprzejmie donoszę, że nabyłem droga kupna ww. "motur". Pomijając fakt, że od razu podczas jazdy odpadło pokrętło od licznika przebiegu dziennego na razie wszystko ok. Acha, jeszcze panowie w serwisie scooterland nie zadali sobie trudu żeby wyregulować obroty (mimo zapewnień o dokonaniu "przeglądu zerowego"), więc po rozgrzaniu na jałowym kręcił 4 tysiące. Niby nic, ale wkurzające kiedy odbierasz nowy (czyt. nieznany) sprzęt z salonu.
Na szczęście dzięki życzliwej poradzie mechanika z pobliskiego serwisu Rometa obyło się bez wizyty w (odlełym) serwisie.
Jak trochę pojeżdżę to opisze wrażenia.
Awatar użytkownika
zaratustra
Forumowicz
 
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
Lokalizacja: Mazowsze
Motocykl: Yamaha XJ 600 Diversion
Płeć: mężczyzna

Inca Tribe 125 4T

Postautor: zaratustra dodano: 25 kwie 2010, 22:11

Po przejechaniu 250 km mogę już co nieco napisać zainteresowanym (mam nadzieje, że tacy są :).

Zanim zdecydowałem się na ten model obejrzałem sobie Rometa (z150 oraz Z i K 125) a także Zippa manica. Romek 125 nie podobał mi się (ani Z ani K), a na Z150 wyglądałem raczej komicznie (mam ponad 180cm), więc A&R odpadł w przedbiegach. Przyznam, że pogrążyło ich to, że nawet nie odpowiedzieli na mojego maila (ktokolwiek zajmuje się tam PR powinien zostać przesunięty na magazyn ;).
Zipp manic jest robiony w tej samej fabryce co Inca tribe (JIANGMEN DIHAO), co technicznie stawia je na równi. Wielkością już mi bardziej pasował niż Romek, a że serwis gdziekolwiek byś nie był znajduje się rzut beretem od ciebie –stał się głównym rywalem Inca. Niestety malowanie motocykla moim zdaniem jest paskudne i psuje jego (ciekawy skądinąd) wygląd.

Na korzyść Inca (oprócz wyglądu) przemawiała nowoczesna jak na chińczyka konstrukcja –chłodniczka oleju, oba hamulce tarczowe, centralny amortyzator z tyłu etc.). Na niekorzyść –słaba sieć serwisowa w okresie gwarancji (a potem, wiadomo, wszystko i tak takie same).

Dezyzja więc zapadła –Inca tribe. 4200 PLN –Scooterland Warszawa.


Motocykl odebrany z „salonu”, po tzw. przeglądzie zerowym reflektor miał ustawiony pod takim kątem abym mógł podziwiać w pełni oświetlone przednie koło. Niestety droga już była ciemna (co tam, w końcu w Wawie jest sporo latarni). Równie ciekawie prezentowały się wolne obroty ustawione przez „serwisantów” na jakieś 4 tys.
Zanim dojechałem do domu zgubiłem pokrętło do zerowania dziennego licznika kilometrów. Na pewno było coś w tym z błędu konstrukcyjnego, ale panowie z serwisu nie postarali się aby ową śrubkę porządnie dokręcić.
Z wrodzonego lenistwa (sklep był daleko) powyższe niedoróbki poprawiłem sam, ale niesmak co do „autoryzowanego serwisu” pozostał.

Pierwszą zagwozdką dot. funkcjonowania sprzętu było ustawienie ssania -czy do góry jest włączone czy wręcz przeciwnie. Instrukcja obsługi nie zaprząta nam głowy takimi bzdurami i ten wątek w ogóle pomija. Niniejsze forum również nie pomogło (niestety skierowało mnie na manowce), ale oświecenie znalazłem na forum Rometa. Tak więc gdyby czytał to jakiś świeży właściciel Inca : Ssanie włączamy do góry i po środku (półstanie), a wyłączamy w dół. Zresztą na pełnym ssaniu ani nie odpali ani nie pochodzi, więc jeśli już to używam tylko środkowej pozycji.

Pierwsze wrażenia z jazdy maszynką są całkiem przyjemne. Przyspieszenia jak to w 125 (nie ma co sie rozpisywać) za to biegi wchodzą bardzo dobrze jak na tę klasę motocykla. Dźwignia mogłaby być trochę dłuższa, ale nie ma dramatu.
Hamulec nożny ustawiony za wysoko, ale to można poprawić. Z przodu i z tyłu skośnoocy bracia zamontowali hamulce tarczowe i chwała im za to, ponieważ są tak słabe, że gdyby z tyłu był bęben to w ogóle motur by się nie zatrzymał :)
Opony na suchym asfalcie sprawują się bardzo dobrze, ale wystarczy polna droga lub jakiś wyjazd z budowy i ślizgają się jak po lodowisku.

W kategorii wyglądu motocykl zasłużył w moim mniemaniu na najwyższe oceny. Nie widać w nim chińszczyzny, malowanie nie jest odpustowe, a plastiki wymodelowane są w bardzo ciekawy sposób. Można by uwierzyć, że (jak twierdzi importer) zaprojektowali go Włosi.
Model sprzedawany na rynku polskim jest delikatnie zmieniony względem chińskiego pierwowzoru, ale są to zmiany kosmetyczne –ladniejsze felgi i lepsze amortyzatory z przodu. W słońcu widać, że odcień lakieru jest inny na baku i inny na plastikach, ale nie rzuca się to w oczy (pewnie bym nawet nie zauważył gdybym nie porobił zdjęć).
Ciekawostką w tej klasie motocykla jest LEDowy tylny reflektor (świeci bardzo mocno).
Awatar użytkownika
zaratustra
Forumowicz
 
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
Lokalizacja: Mazowsze
Motocykl: Yamaha XJ 600 Diversion
Płeć: mężczyzna

Inca Tribe 125 4T

Postautor: Lupus dodano: 26 kwie 2010, 12:44

No gratuluje - a poproszę i pewnie wielu innych klubowiczów o kilka fotek sprzęta
Awatar użytkownika
Lupus
Sympatyk
 
Posty: 1296
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Inca Tribe 125 4T

Postautor: zaratustra dodano: 26 kwie 2010, 18:12

Ok, postaram się pstryknąć co nieco, to i pokaze urbi et orbi ;)
Awatar użytkownika
zaratustra
Forumowicz
 
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
Lokalizacja: Mazowsze
Motocykl: Yamaha XJ 600 Diversion
Płeć: mężczyzna

Następna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość