autor: krzysieg dodano: 26 mar 2019, 18:06
Mój nie ma problemów z przerywaniem a osiągi są te same , też kiedyś rozpędziłem się do 105 km/h gps,
ale w bezwietrzną pogodę i na idealnie płaskiej nawierzchni , ale później nie mogłem przekroczyć 100km/h .
Przy tej prędkości silnik zaczyna głośno pracować są wibracje słaba kultura pracy , motor jest za lekki strach tym jechać .
Zębatkę zdawczą wymieniałem z 15 zębów na 16 .
Tarcza przedniego hamulca jest zbyt mała z stosunku do klocków , klocki nie naciskają całą swoją powierzchnią ,
jak będziesz wymieniać klocki to zobaczysz u góry klocka rant nie starty ...dlatego hamulce ma dość słabe przy dłuższej
drodze hamowania przedni hamulec się przegrzewa i ledwo hamuje .
Stań przed motocyklem i zablokuj nogami przednie koło następnie poruszaj kierownicą , pewnie się zdziwisz jest wyraźny luz
ten typ tak ma .
Tarcze na pewno można założyć większą , lagi za mało sztywne na skręcanie ale można chociaż je utwardzić wlewając inny olej ,
u mnie na dziurach dobijały do końca a ważę 80 kg niecałe .
Dla mnie to jest fajny motor ale na miasto , fajna pozycja przed kierownicą bezawaryjny ale
przy wyższych prędkościach nie jest bezpieczny .