ZIPP RAVEN LUX - niby po części Romet RCR lub Junak 11 a jednak to Czarny Kruk.
Zmieniłem niedawno Rometa ADV na ZIPP-a - no i jak zwykle przychodzi czas dłubania a tu luki i białe plamy.
- myślałem ze jako bliźniak M11 da się czujnik paliwa zamontować a tu ponoć nie ma otworu w zbiorniku na czujnik
- myślałem o zamontowaniu dodatkowego oświetlenia z przodu (z r250) a tu w półce lag nie ma otworów na montaż
- myślałem o stelażu (kufrów) z R250 a tu nie ma gdzie tego kupić a od junaka m11 takie jakieś proste i badziewne są
- zmiana zębatki przedniej z 15 na 17 a tu lipa bo takowych nie ma i trzeba tylną zmieniać (RCR ma do 15 a Junak ma 530 a ja 520)
- pewnie wskazań poszczególnych biegów też się nie da zamontować bo czujnik tylko od luzu jest (choć tego nie sprawdzałem)
- najprostszym zadaniem pewnie się okaże montaż obrotomierz-a
Lubię wyzwania i dzięki zimie będzie okazja porozbierać to i owo aby zweryfikować lub zastanowić się nad pewnymi modyfikacjami.
Może ktoś z Was już takie modyfikacje przechodził lub się do nich przymierzał w RAVEN-ie LUX?
A może posiadacie jakąś informację serwisową - luzy zaworowe itp.
Kupiłem używkę roczną bez książki obsługi itp. Jedno co wiem to to iż więcej czytam tym więcej mam pytań.
