Dziękuje za chęci

Znalazłem taką poradę, ktoś coś do tego by dodał albo odjął ?
UWAGA-Wymiana płynu powinna odbywać się na zimnym silniku (możliwość poparzenia się gorącym płynem).
1 Odkręcić śrubę trzymającą zbiornik paliwa i przesunąć go nieco do tyłu (w praktyce- niekoniecznie trzeba rozbierać pół moto, bo i tak będzie dostęp do korka wlewowego)
2 Odkręcić korek wlewowy (pod prawą osłonką, przy główce ramy)
3 Odkręcić śrubę spustową (słynna "drain bolt") umieszczoną na pompie wody.
Pompa jest pod silnikiem, z lewej strony (takie czarne, okrągłe). Śrubą spustową jest dolna śruba na pompie. W ten sposób spuszczamy płyn z układu chłodzenia.
4 Wkręcamy śrubę spustową z jej podkładką uszczelniającą
5 Poluzować śrubę odpowietrzającą (słynna "air bleed bolt"), ulokowaną po lewej stronie obudowy termostatu.
Jest ona pod lewą osłonką, przy główce ramy. Z "kulki termostatu" wystaje ta śruba. Dostęp do niej jest trochę "ginekologiczny". W praktyce- niekoniecznie trza się nią bawić, bo najczęściej układ sam się potem odpowietrzy.
6 Wlać do układu płyn chłodzący (oczywiście przez wlew na górze)
7 Dokręcić śrubę odpowietrzającą (czy naprawdę w tym punkcie- chyba różnie to przerabialiśmy)
8 Odpowietrzenie chłodnicy - uruchomić silnik i pozwolić mu pracować, aż do momentu, w którym nie będą się wydobywać bąble powietrza z płynu widocznego we wlewie, i jego poziom ustabilizuje się
9 Wyłączyć silnik i dodać płynu do właściwego poziomu, jeśli jest taka potrzeba
10 Zakręcić korek wlewowy
11 Skontrolować poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym i uzupełnić jeśli potrzeba