close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

157 FMI luz zaworów

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: beniamin82 dodano: 01 sty 2016, 13:43

Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: paweljunkers dodano: 01 sty 2016, 14:24

Poprawcie jak się mylę,ja żeby nie bawić się w znaki-wykręcam świece kładę w otwór mały paluszek i kręcę kołem na 3 biegu(jak kto ma kopkę to na luzie kręci kopką) czekam na sprężanie .Czyli słyszę syk powietrza które spręża tłok jak przestanie syczeć wiem że tłok jest w gppw.można jeszcze sprawdzić wzrokowo jak jest możliwość lub delikatnie wsunąć coś w otwór.Wnioskuję Skoro w tym momencie następuje zapłon to oba zawory powinny mieć luz- ustawiam myślę że to wystarczy.Mój prosty sposób myślę że dobry.Czekam na opinnie :oops: :-)
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: Raven 125 dodano: 02 sty 2016, 01:35

A co zrobić w trasie jak nie posiada się szczelinomierza? a posiada się klucze ...czytałem, jeszcze nie praktykowałem tego sposobu, żeby ustawić luz zaworowy można użyć zamiast szczelinomierza puszkę po piwie lub butelkę po napoju, a więc chcemy być profesjonalni używamy kupujemy rożne fachowe narzędzia a sposoby są różne, nie umiem Ci odpowiedzieć czy ten sposób co opowiadasz jest dobry więc nie oceniam - po to są znaczniki aby je wykorzystać, przynajmniej masz pewność że robisz dobrze (jeśli się posługujesz znacznikami), ale ja nie jestem bufonem znającym się na wszystkim i narzucającym sposób działania, jeśli u ciebie się to sprawdza to ok dzięki za info w warunkach polowych można i tak zrobić. Dobry użytkownik znający się na swojej maszynie potrafi z odsłuchu jak pracuje silnik wszytko powiedzieć nawet zawczasu i o dziwo się nie myli
Awatar użytkownika
Raven 125
Sympatyk
 
Posty: 304
Rejestracja: 24 lis 2015, 01:04
Lokalizacja: Kotuń
Motocykl: Yamaha XVS 1300A
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 56691283
Wiek: 44

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: lisq1 dodano: 02 sty 2016, 12:14

Dzięki za pomoc, chyba jednak mam inny problem z moto _bezradny
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: Raven 125 dodano: 02 sty 2016, 12:17

Lisq1 ustawiłeś zawory?
Awatar użytkownika
Raven 125
Sympatyk
 
Posty: 304
Rejestracja: 24 lis 2015, 01:04
Lokalizacja: Kotuń
Motocykl: Yamaha XVS 1300A
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 56691283
Wiek: 44

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: beniamin82 dodano: 02 sty 2016, 16:44

lisq1 pisze:Dzięki za pomoc, chyba jednak mam inny problem z moto _bezradny

Znajdź kogoś w twojej okolicy z tym silnikiem. Może być junak 121, Romet soft czy junak 123. I podmień moduł. Od razu będziesz wiedział czy to to jest problemem.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: lisq1 dodano: 02 sty 2016, 19:22

A od rometa zetki? Będzie pasował? Czy musi być konkretnie od 157?
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: beniamin82 dodano: 02 sty 2016, 20:29

lisq1 pisze:A od rometa zetki? Będzie pasował? Czy musi być konkretnie od 157?


Możesz spróbować. Na 100% nie jestem pewien, ale powinny być zamienne. Przynajmniej tak podają sprzedawcy.

Ale najpierw upewnij się czy masz dobrze ustawione zawory, i może wymień świecę zapłonową.
I pisz na bieżąco postaramy się pomóc.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: Cartman dodano: 04 sty 2016, 03:45

Witam.
Wiem jaka popełniłes błąd kolego...
JA ustawiałem dwa razy zawory. Raz z pomoca sasiada ...a drugi raz sam....i to sam nie wyszło mi , całe szczescie ze sie sasiad nawinał sie w odpowiednim momencie bo bym narozrabiał.

NA poczatek skad wiesz jaki ustawic luz? NA jakiej podstawie to zrobiłeś, chodzi mi o wartosci a po drugie czy masz silnik z taka głowica?
Obrazek

Według mnie to ze ustawiłeś T na magnecie nie oznacza ze tłok był w odpowiednim połozeniu.
Ja tak dokładnie miałem. Przez to ze mam bardo słaba widocznosc nie mogłem srawdzic tego, zasugerowałem sie znakami w efekcie nie mogłem znalesc luzu...całe szczescie ze sie opamietałem bo bym cała regulacje odkrecił a zawor i tak był podparty.

Czyli Ustawiasz na literke T i łapiesz za cycek od regulacji zaworow jak nie ma luzu to zakrec magnetem raz albo dwa i znow sprawdzasz.
Jezeli masz luz tzn ze jest ok( zaczynasz regulacje) jezeli tego luzu nie ma to mimo ze ustawięś T zawory sa podparte. Tak mi sasiad wytłumaczył.

Ja korzystałem z tego filmiku- Ben dzieki ;)
https://www.youtube.com/watch?v=XJ3tpwho6LM

Nie wiem czy pomogłem Tobie ale czasami najprostsze i najbardziej oczywiste sprawy sa najgorsze.
Pozdrawiam
Cartman
Awatar użytkownika
Cartman
Forumowicz
 
Posty: 120
Rejestracja: 06 sie 2015, 19:52
Lokalizacja: Birmingham
Motocykl: Sky Jet sj125-21
Tel. kom.: 123456789
Płeć: mężczyzna
Komunikator: cartmanekk@tlen.pl
Wiek: 46

Re: 157 FMI luz zaworów

Postautor: Cartman dodano: 04 sty 2016, 04:04

beniamin82 pisze:Oczywiście śrubę kontrujesz...

Romas pisze:po pierwsze moim zdaniem ustawiasz za mały luz .


Też mi się tak zdaje, masz silnik na popychaczach, to daj 0,01 na obu i sprawdź czy pomoże


Ja tak mam dziala ta przerwa.
Beniamim powiedz mi porosze Junak 127 on nie ma sielnika FMI 157 ????
z taka głowica?
Obrazek

Jest pewna osoba na forum Junaka ktora robi mega przerobki z tym motorem i silnikim, problem w tym ze nie moge go zapytac bo nie moge sie zarejestrowac, nie dostaje wiadomosci aktywacyjnej :(
Probowałem 3 razy. Nie masz tam kogos bo nawet nie mozna admina złapac.

http://forumjunaka.cba.pl/viewtopic.php?f=52&t=2085&start=150
Cartman
Awatar użytkownika
Cartman
Forumowicz
 
Posty: 120
Rejestracja: 06 sie 2015, 19:52
Lokalizacja: Birmingham
Motocykl: Sky Jet sj125-21
Tel. kom.: 123456789
Płeć: mężczyzna
Komunikator: cartmanekk@tlen.pl
Wiek: 46

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości