close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Tuning silnika w Junaku NK 125

Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: andrzej333 dodano: 20 cze 2015, 14:22

Witam. Mam Junaka NK 125 oczywiście bez instrukcji chyba jak każdy. Chodzi mi o zamianę cylindra na 150 lub 175 .Ewentualnie wymiana silnika na 250 tylko nie wiem jaki by pasował. Serwisy nic nie wiedzą więc był bym wdzięczny za informacje gdzie tego szukać . Typ silnika z tego co przeczytałem na tabliczce to 156FMI-OHV .
andrzej333
Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: 20 cze 2015, 14:00
Lokalizacja: Pabianice
Motocykl: Junak NK 125
Tel. kom.: 660716764
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: beniamin82 dodano: 20 cze 2015, 22:19

XGJAO (tak jak ZIPP VZ-3).
Shangqiao Industrial Zone
Shapingba, 400037 District Chongqing 400037
China

Numer silnika 156FMI-B

Po zdjęciach które mi wysłałeś widzę że to będzie standardowy 156FMI OHV z wałkiem wyrównoważającym.
Obrazek
Obstawiałbym że cylinder 150 pojdejdzie taki sam jak do Keewaya superlighta. Jako że przecierasz szlaki w tym temacie to nie będziemy mieć 100% pewności póki nie zamontujesz.

Ja jestem na 90% pewien :-)


Wymiary silnika 163FML-B o pojemności 200cc z wałkiem wyrównoważającym. Możesz sobie pomierzyć i sprawdzić.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6715
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: andrzej333 dodano: 22 cze 2015, 19:55

Cześć Dzięki za info , po sezonie będę działał .Gdybyś miał jeszcze jakieś informacje to napisz. :)
andrzej333
Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: 20 cze 2015, 14:00
Lokalizacja: Pabianice
Motocykl: Junak NK 125
Tel. kom.: 660716764
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: marcin99097 dodano: 03 gru 2015, 15:58

Ja jestem na etapie wymiany cylindra wraz z głowicą na 150cm3 po weekendzie powinien już być u mnie zamontowany :)
Tak że jak go tylko dotrę podzielę się wrażeniami, ale z tego co gadałem z mechanikiem to głównie moment urośnie.
Awatar użytkownika
marcin99097
Forumowicz
 
Posty: 14
Rejestracja: 27 lis 2015, 20:47
Motocykl: Junak 121
Tel. kom.: 792921103
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32

Re: Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: jacek.rc dodano: 03 gru 2015, 22:39

Na tym silniku mam Keewaja KLS ,a drugiego z silnikiem V -250 i możecie mi wierzyć ,że różnica jest tylko taka że jednym TIR-a nie wyprzedzę , a drugim j aaaakoś daję radę .Jak myślicie ,że po zmianach będziecie jeździli POTWOREM SZOS ,to niestety _bezradny raczej nie .Ale śmigać z kuuupą radości można oboma :D .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2284
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: marcin99097 dodano: 04 gru 2015, 09:48

Ja ważę całe 60 parę kilo i mój wzrost to całe 160 cm .... i na seryjnej głowicy i silniczku jechałem swoim potworem do Wolina 650 km, A4 110-120 km/h i nie miałem problemu z wyprzedzaniem TIRów, a wiecie jak na autostradzie zapieprzają :D
Myślę że u mnie daję dużo waga, bo do 115 km/h szybko się rozpędza, do 120 jest męczenie a z górki do 130 ale to już jest wycie w stylu "co ty robisz".

@edit
A wymianę robię nie ze względu mocy bo tej prawię nie podniosę, ale ze względu na większy moment obrotowy z forum junaka koledzy przeprowadzali już takie zabiegi i miałem nawet porównanie, a wymianę robię bo po prostu tłok się przypalił w jednym miejscu, oraz zawory mają już dość.
Awatar użytkownika
marcin99097
Forumowicz
 
Posty: 14
Rejestracja: 27 lis 2015, 20:47
Motocykl: Junak 121
Tel. kom.: 792921103
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32

Re: Tuning silnika w Junaku NK 125

Postautor: Oldrock dodano: 05 maja 2016, 21:19

beniamin82 pisze:XGJAO (tak jak ZIPP VZ-3).
Shangqiao Industrial Zone
Shapingba, 400037 District Chongqing 400037
China

Numer silnika 156FMI-B

Po zdjęciach które mi wysłałeś widzę że to będzie standardowy 156FMI OHV z wałkiem wyrównoważającym.
Obrazek
Obstawiałbym że cylinder 150 pojdejdzie taki sam jak do Keewaya superlighta. Jako że przecierasz szlaki w tym temacie to nie będziemy mieć 100% pewności póki nie zamontujesz.

Ja jestem na 90% pewien :-)
Witam kolegów myślałem o podmiance silnika 125 na 200 w moim KSl . Oryginalny silnik to 157fmi . Ten 200 ma chyba chłodnicę oleju , tak przynajmniej widziałem na zdjęciach. Wiecie coś o tym , macie jakieś namiary?
Pozdrawiam .

Wymiary silnika 163FML-B o pojemności 200cc z wałkiem wyrównoważającym. Możesz sobie pomierzyć i sprawdzić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Oldrock
Forumowicz
 
Posty: 93
Rejestracja: 13 gru 2015, 13:45
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48


Wróć do Junak

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron