close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Prawie jak Yamaha YZF-R125 - moc....

Prawie jak Yamaha YZF-R125 - moc....

Postautor: Cartman dodano: 03 lis 2015, 18:13

Witam wszystkich...to znowu ja i kolejna zagadka... :)

Tak jak obiecałem koniec modyfikacji i słowa dotrzymałem, w ta niedziele padło łupem 500 km... z tego 200km po gorach....mozna, mozna, 125 daje rade,
Było i goraco i zimno, była mgła przez 300 km, było kilka uslizgow tylniego koła na mokrym (za mocno skrecony tylni hamulec) ale wszytko zakonczyło sie pozytywnie, mega doswiadczenia zdobyte.

Jednak dostrzegłem mała ciekawość,spadki mocy.
Jezeli jade 60 km/h ( i tak mnieje wiecej kontynuuje jazde) i odkrecam manetke do konca jest moc czuje ze idzie nawet pod gorke a ma nie łatwo (115 kg ja waze i do tego osprzet...)
Jednak kiedy cisne go mocniej po pewnym czasie juz nie ma tej mocy, jezeli jednak zatrzymam sie dam mu chwilke(wolne obroty)lub wyłacze silnik na chwilke 1minuta 2 minuty jak by znow moc powracała ale potem znow znika.

Zastanawiam sie czy nie jest za to odpowiedzialny gaznik(mieszanka)myslalem tez o temperaturze silnika ....ok ja rozumiem 120 kg ciagnac to wyzwanie ale kolega ponizej ma 125 z wielka szyba i cisnie 95 km chyba (ja mam przy 6700 obrotach 80km/h ale na prostej max dojde do 8000 obrotow, na piatym biegu,zebatka 17 na 45.
Odpalanie jest od strzała ALE
1) jak zimny lub lekko ciepły odpali tylko i wyłacznie na ssaniu, mozesz go krecic ile chcesz.
2)na ssaniu ma 1000 obrotow tylko i dziala to tak ze klapka zasłania dopływ powietrza wiec jak ruszam i juz jade wyłączam bo dochodzi do 4500 obrotow i silnik nie ma mocy, jest zduszony.
3)po rozgraniu trzyma pieknie 1400 obrotow czyli tyle ile musi.

Ile pali..nie wiem mniej niz 3 na pewno ale ze mna nie ma łatwo i nie katuje go ale przedział roboczy to 5500 do 7500 obrotow wiec wcale nie sa małe.

Jakies pomysły?

ps Ben chyba nie myslałeś ze sie mnie pozbyłeś ;) ha ha, pozdrawiam
a tak serio jezeli ktoś kiedys myslał o tym by zasiasc za stermi duzej pojemnosci -scigacz to to malenstwo jest super do nauki,pozycja, hamowanie, zakrety...i schodzenie na kolanko, w gorach na zakretach nie odstawałem od duzych pojemnosci.
Cartman
Awatar użytkownika
Cartman
Forumowicz
 
Posty: 120
Rejestracja: 06 sie 2015, 19:52
Lokalizacja: Birmingham
Motocykl: Sky Jet sj125-21
Tel. kom.: 123456789
Płeć: mężczyzna
Komunikator: cartmanekk@tlen.pl
Wiek: 46

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości