Cartman pisze:eNgine pisze:17 / 44 = 6625 obrotów przy (80 km / h)
17 / 45 = 6775 obrotów przy (80 km / h)
Łańcuch spróbuj ten co jest - tylko pamiętaj że zębatki musisz kupić o takim samym rozmiarze jak łańcuch (pewnie masz 428, ale się upewnij). Druga sprawa to czy będzie wystarczająco długi, żeby przy minimalnym naciągu dało się go założyć na zębatki, zapiąć i miał wystarczający luz. Im większa zębatka tym dłuższego łańcucha będzie potrzebowała. To musisz sam sprawdzić jaki masz zapas do luzowania łańcucha.
Dziękuję Dziękuję Dziękuję Twoja pomoc okazała się zbawienna.
Przyznaję się ze zglupialem i ze amatorszczyzna wyszła...oczywiście z mojej strony.
Patrząc na wyniki wychodzi na to ze jeżeli zacznę zwiększać tylna zebatke obroty zaczną wzrastać...no oczywiste wystarczy na rower popatrzec.
Dla tego nie mogłem znalesc zębatki z większą ilością zębów niż 45 na tyl (szłem w zła strone), ba dziwilem się jak widziałem taki zestaw 17 na 42 z opisem (by poprawić predkosc) ale okazuje się ze to najlepszy zestaw do zbicia obrotów i predkosc..mam rację ?albo 17/38 (no ale przyspieszeniato tu raczej nie bedzie)
Zaraz poszukam w necie gotowych zestawów przód, tył i łańcuch i poproszę ostatni raz o wyliczenia.
Cóż przyznaje się mój błąd ale poszedłem za głosem kilku osób które wydawało mi się ze maja doświadczenie a jednak (mowie o Angielskich kolegach motocyklistach) zawstydze ich trochę pozniej.
eNgine dziekuje za wyliczenia i cierpliwość....całe zycie uczymy się
Wszystkie skyjet - ja mam nr (21) 23,24,26,27 maja ten sam zestaw. Na pewno inne wynalazki (patrz super maszyny, prototypy maja podobny ukkład to standard Ja dla przypomnienia mam 15/44
Chain 428 Pitch x 122 links
Front Sprocket 15T
Rear Sprocket 38T
Zeby teraz wszystko było jasne modyfikacje mozna przeprowadzic na trzy sposoby.
1) Łatwy - zmiana tylko zebatki przy skrzyni z 15 na 16 lub 17 i wiemy juz jaki bedzie wynik
15 / 44 =7500 obrotów przy (80 km / h)
16 / 44 = 7031 obrotów przy (80 km / h)
17 / 44 = 6625 obrotów przy (80 km / h)
2 i 3 sposob trudniejszy i bardziej pracochłonny- zmiana tylko tylniej zebatki lub obu.
Ponizej mamy dostepne całe zestawy
14/48 montowane do Yamaha YZF R 125 2008 -2015 ale raczej pasuje
http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-YZF-R- ... 1741387560
15/38 w wiekszosci opisow to jest standardowe ustawienie dla tego mozna takim 125 nawet i 110 poleciec z małej goreczki po 5 minutkach lub jechac 80 km/h przy rozsadnych obrotach.
http://www.ebay.co.uk/itm/Lexmoto-XTR-X ... 27fe8fbe73
15/42
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Top-Quali ... 33a7c5be1e
tu mam 16 ale nie pisza jaki tylnia, w opisie cytuje "This upgraded kit by Mototek, can offer higher top speed, improved economy & better cruising" czyli to czego ja oczekuje .(moge wysłać zapytanie, odpisuja szybko i sa mega zyczliwi)
http://www.ebay.co.uk/itm/Mototek-Highe ... 33a7422b69
17/38
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Top-Quali ... 4aef076d08
17/42
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Higher-Ge ... 33a7c5be27
Teraz potrzebuje drogi kolego Twoich obliczen co do tych układow i OPINIE Twoja i innych uzytkownikow co bedzie jak np załoze cos takiego 15/38....waze z osprzetem 125 kg
Znajac zycie nie wielu sie wypowie moze temat mało popularny wiec skupimy sie na liczbach.
Jutro powinny przyjsc do mnie zebatki przednie 16 i 17...zaczne od nich przy czym 16 to mało a 17 moze z nia byc problem co do wielkosci..czy sie zmiesci wiec bedzie mała kombinacja oby nie.
Mysle ze to wszystko, temat wkrotce zamkniemy i zaczne cieszyc sie jazda.
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc