close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Barton N

Re: Barton N

Postautor: Hawk1985 dodano: 24 cze 2015, 18:40

Już trochę testujesz nowy gaźnik, napisz jak tam spalanie?
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1671
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 24 cze 2015, 19:25

Jeszcze chwila bo na razie mało jeżdżę i jeszcze nie wypaliłem zbiornika. Natomiast wygląda na to że będzie to około 3,5 do 3,8l. Dokładnie to jeszcze napiszę. Za to wiem że jednak 17/35 to za dużo dla niego, idealnie jest na 16/35.
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 24 cze 2015, 19:39

@beniamin jeśli czytasz to podpowiedz mi do ilu obrotów powinien silnik 157FMI dochodzić na 5 biegu? Może i ktoś inny się wypowie, bo mi dochodzi do 7800 i koniec. Czy to jest dobrze? Bo jak czytam że innym kręci do 10000 to mam wrażenie że wtedy ten mój to by z ramy wyskoczył!
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: beniamin82 dodano: 24 cze 2015, 20:12

Mam tylko wykres dla silnika 156FMI. Ale poza średnicą tłoka i ewentualnym wałkiem wyrównoważającym to taka sama konstrukcja.
Obrazek

Po za tym, nie wiemy jak dokładny masz obrotomierz (zapewne linkowy...)
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 05 lip 2015, 12:18

No dobra, 3 testy spalania i wychodzi 3,4 do 3,5 l/100km. Przejeżdżałem około 200km i tankowałem. Manetka nie na full ale prędkość około 100, a po mieście to wiadomo 1 i w palnik 2 w palnik itd :devil: Wychodzi że wymiana gaźnika na PZ30 jest lepszym posunięciem niż wymiana dyszy. Na tym chyba zakończę modyfikacje bo na dalsze nie mam pomysłu ;p
Pozdrawiam
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: Hawk1985 dodano: 05 lip 2015, 13:47

lisq1 pisze:No dobra, 3 testy spalania i wychodzi 3,4 do 3,5 l/100km. Przejeżdżałem około 200km i tankowałem. Manetka nie na full ale prędkość około 100, a po mieście to wiadomo 1 i w palnik 2 w palnik itd :devil: Wychodzi że wymiana gaźnika na PZ30 jest lepszym posunięciem niż wymiana dyszy. Na tym chyba zakończę modyfikacje bo na dalsze nie mam pomysłu ;p
Pozdrawiam

Wcześniej pisałeś że spalanie było 2.5 - 2.7 chyba jeszcze na cylindrze 125.
Teraz spalanie jest 3.4 - 3.5 ale na gaźniku 30 i cylindrze 150?
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1671
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 06 lip 2015, 19:25

Tak, teraz jest 150 i gaźnik PZ30. Jestem zdziwiony bo jak wsadziłem do gaźnika PZ26 dyszę 105 to zaczął palić około 3,8, a jak wsadziłem gaźnik PZ30 to jedzie lepiej a pali mniej _bezradny Może coś poprzednio źle policzyłem? Najważniejsze w tym jest to że po wymianie gaźnika ma pierdnięcie a po zmianie dyszy nie miał! ;p
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 10 sie 2015, 22:50

No i w pogoni za pierdol...ciem przesadziłem :wrr: 2 tygodnie temu zasadziłem małą zębatkę z przodu (na testy) i pędząc prawym pasem na 5 biegu zjechałem na lewy pas, wbiłem 4 i... jeb zgasł! Pchałem 4 km :mur: Jak rozebrałem to wyszło że od za wysokich obrotów pękła sprężyna zaworowa (na wydechowym), tłok przyłożył w zawór który skręcił się w chińskie es i rozjeb...ł prowadnicę zaworową. Generalnie pierwsza opcja to kupno kompletu zaworów za 55 zł i przeprasowanie gniazda zaworów za 60zł. No a druga opcja to kupno kompletnej głowicy za 195zł. Wychodzę z założenia że chińszczyzny się nie naprawia i kupiłem głowicę. Zabawna sytuacja (ku przestrodze): po zdjęciu głowicy wystawały popychacze i jednego wyjąłem a drugi wtedy chlup _boisie ! Wpadł do wnętrza silnika :mur: Pomogły dopiero szczypce chirurgiczne. Teraz czekam na głowicę, jak zmontuję to napiszę co wyszło. :piwa:
Pozdrawiam
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: Arez dodano: 16 maja 2016, 02:47

Fanie się czyta Twoje przygody z tym moto, dawno nic nie pisales, zmieniles maszyne czy wyrzuciles na smietnik ;p Chetnie bym poczytal co bylo dalej :D A że przymierzam sie do tego modelu to Twoje praktyczne rady wprowadze w zycie.
Awatar użytkownika
Arez
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 13 maja 2016, 03:41
Motocykl: Jinlun Texan JL 125-11

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 17 maja 2016, 17:51

Cóż ci mogę napisać :nuda: Po wymianie Głowicy w lato, jesienią uwaliłem znowu sprężynę zaworową. Pisałem o tym w innym wątku, części z g...oto.pl to gówno! Przez zimę robiłem remont i teraz jest ok. Jeżdżę i prawie jestem zadowolony. Prawie bo jednak tej pojemności motorek jest gabarytowo mały dla mnie. Ten gaźnik PZ30 najtańszy na allegro to syf, ciągłe problemy z regulacją mam. Zasadziłem sakwy boczne takie tekstylne i tankbaga, moto urosło :czapa: A zastanawiam się czy by gmoli nie założyć od rometa adv. Motorek mogę polecić z racji pozycji siedzenia, w przeciwieństwie do zetki masz nóżki bardziej z tyłu i jak dałem kierownicę do przodu to pozycje mam taką bardziej motocyklową a nie jak na krześle.
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości