Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Pojawił się do sprzedaży w polskich internetach w przyzwoitej cenie taki oto motor http://www.znen.com/productsshow.asp?id=97&tp=1&type= W Portugalii sprzedawany jest pod marką Fosti FT 125-8 i tam w specyfikacji są dwa cylindry. Na chińskiej stronie jest pojedyńczy, choć z wyglądu silnik jest dwucylindrowy.
Mim zdaniem to będzie raczej Foshan. Fosti to samodzielna marka. http://www.fosti.com.cn/producter/index.html A czy jest dwucylindrowy? To proste zdobądź numer silnika od sprzedawcy i będziemy wiedzieć (BN244FMI?)
Dzwoniłem do nich. To oferta jednorazowa - motocykle przejęte za dług i chcą się ich pozbyć. Mają kilka sztuk. Nie ma serwisu w Polsce, a firma, która je wystawiła nie zajmuje się na co dzień sprzedażą motocykli. Myślę, że bardzo dobra oferta.
Jutro podadzą mi numer silnika to będziemy wiedzieli. Ale jeżeli to jednocylindrowa jednostka to lepiej Benyco brać bo przynajmniej gwarancja będzie.
Znowu z dwucylindrowym silnikiem mogą być w przyszłości problemy z częściami. Niektóre będą pasowały z jinluna 250 (R250 i Raven). Ale tłoki to chyba z Anglii z texana trzeba będzie ściągać.
Beniamin. Zainteresuj Benyco tym modelem. Jak będzie w rozsądnej cenie, to byłby ekonomiczną alternatywą dla KSL . Niedroga wersja 125- tki z dwoma cylindrami , to będzie w Polsce hicior.
Tytus pisze:Beniamin. Zainteresuj Benyco tym modelem.
Ja jestem tylko pasjonatem /hobbistą. Nie mam możliwości zainteresować importera. On wie co jest dostępne i w jakiej cenie. Zresztą ja też częściowo otrzymuję oferty .