close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Barton 125 Classic (SK125-8)

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: czarek_t dodano: 04 maja 2015, 20:55

Narazie na nowej dyszy przejechalem 10km wiec trudno jednoznacznie powiedziec, ale oprocz dobrego samopoczucia wydaje mi sie ze na niskich biegach lepiej reaguje na gaz. Vmax z racji mojej masy raczej nie wzrosla.

Amerykanie moga 105 wsadzac i tak nie zauwaza roznicy na stacji ;)
czarek_t
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Kawasaki ER5
Płeć: mężczyzna

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: czarek_t dodano: 05 maja 2015, 13:08

Dzisiaj w drodze do pracy zauwazylem ze lepiej startuje na jedynce. Po zmianie zebatki 2 i 3 bardzo fajnie przyspieszaja ale jedynka byla slaba teraz jest lepiej. Rowniez piatka odzskala troche mozliwosci przyspieszania.

Moglbym wlozyc jeszcze wieksza dysze ale obawiam sie ze to nic nie zmieni oprocz spalania. Dlatego zastanawiam sie nad gaznikiem z pompka przyspieszajaca. Koszt ponizej 100 pln, ale wydaje mi sie ze trzeba jeszcze zmodyfikowac linke gazu. I stad moje pytanie czy ktos ma jakies doswiadczenia z takim gaznikiem?
czarek_t
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Kawasaki ER5
Płeć: mężczyzna

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: beniamin82 dodano: 05 maja 2015, 14:03

W tej kwestii to jesteś pionierem. Sami jesteśmy ciekawi ci to wyjdzie.
Jak będę miał czas to poczytam co robi się w Chinach lub USA. Ale nic nie obiecuję bo z czasem u mnie kiepsko ostatnio.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: michaelrsl dodano: 05 maja 2015, 15:27

Ja mam w swoim gaźnik podcisnieniowy...ale w czym Ci pomóc musiałbyś pisać :-)
Awatar użytkownika
michaelrsl
Forumowicz
 
Posty: 125
Rejestracja: 09 lut 2015, 13:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Motocykl: Keeway RKV 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: lisq1 dodano: 05 maja 2015, 16:31

A jaką masz zębatkę z tyłu do tej 17 przedniej?
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: czarek_t dodano: 05 maja 2015, 19:18

Z tylu mam fabryczna 38 zebow.

Z gaznikiem nie chodzi mi o podcisnieniowy, chyba :) Na aledrogo bywaja gazniki pz 30 / pz 27 z pompka przyspieszajaca. Podobno przy pelnym otwarciu przepustnicy serwuja dodatkowa dawke paliwa. Wydaje mi sie ze to moze byc lepsze niz wieksza dysza, ale moze ktos cos takiego montowal u siebie i wie czego mozna sie spodziewac.

Btw czy gaznik podcisnieniowy jest z czyms lepszy? Czy mozna go zastosowac w kazdym motorze?
czarek_t
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Kawasaki ER5
Płeć: mężczyzna

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: lisq1 dodano: 05 maja 2015, 20:09

Ja mam 16/35z i troszkę biegi krótkawe. Znaczy jak zasadzam 17/35 to jest super(długie) ale znowu brakuje mocy jak jest na górze, tam przy pełnej manecie czuć że jest za słabo. Dlatego jutro montuję dyszę 105 i także ciekawi mnie kwestia gaźnika większego. Niby wiadomo że z g... bata nie ukręcę ale ponieważ mogę tylko g... jeździć to chcę wycisnąć z niego jak najwięcej :D
PZDR
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: czarek_t dodano: 05 maja 2015, 21:37

Czyli mam dokładnie ten sam problem :) Na fabrycznych przełożeniach krótkie biegi, po zmianie fajnie się jeździ ale pojawiają się braki mocy.
U mnie dysza 100 poprawiła osiągi i samopoczucie z tym że nie wiem co bardziej :D
Trochę boje się dyszy 105 ze względu na spalanie. Natomiast gaźnik który daje ekstra dawkę paliwa na pełnym gazie może być obiecujący.

Będę dalej myślał o tym gaźniku, jak coś wymyśle to dam znać.
czarek_t
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Kawasaki ER5
Płeć: mężczyzna

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: beniamin82 dodano: 06 maja 2015, 06:53

Jak brakuje mocy to redukcja do czwórki i ogień :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Barton 125 Classic (SK125-8)

Postautor: czarek_t dodano: 06 maja 2015, 06:56

Albo plecaczk zrzuce ;)
czarek_t
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Kawasaki ER5
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość