A w którym miejscu może to być napisane? Jak to sprawdzisz?
Tak wygląda nowy filtr na swoim miejscu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b012b.htmlNowa porcja fotek! Przerobiłem wydech żeby rura nie biła o ramę. Jak to zrobiłem się przekonacie
Zdjęty plastik osłaniający tłumik i trochę rury.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/042 ... c7850.htmlOdkręciłem mocowanie tłumika trochę się podgięło trochę ucięło
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcc ... 78378.htmlOpaska ściska rurę razem z ramą co zapobiega drganiom.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e8 ... fe4d8.htmlDodałem opaskę na tłumik żeby ciaśniej siedział na rurze
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74d ... 32246.htmlModyfikacje które zrobiłem od zakupu. (od czwartku piątego lutego 2015) Ułożone chronologicznie. Wszystkim nabywcom chińskich crossów polecam przeczytać!
Dokręcenie wszystkich śrub (od nowości wszystkie były lekko dokręcone)
Regulacja wolnych obrotów gaźnika (za szybkie / za wolne obroty na biegu jałowym)
Napięcie łańcucha (luzy)
Dociąganie szprych ( koło latało na boki szprychy od nowości niedokręcone)
Czyszczenie przedniego hamulca (zaoliwione)
Zmiana oryginalnego filtra (pękła guma łącząca rurę dolotową z filtrem)
Wkręcenie blachowkręta do tylnego błotnika do ramy (drgania błotnika)
Smarowanie łańcucha (suchy łańcuch)
Nasmarowałem ramię sprzęgła przy silniku ( brak smaru zacinanie się)
Demontaż przedniej lampy (pourywane żarniki od wibracji w lampach halogenowych. NIE POLECAM!)
Smarowanie łożysk i elementów ruchomych ramy kierownicy. (skrzypienie, rdza, brak lekkości w działaniu)
Smarowanie łańcucha (ponownie)
Założenie opaski metalowej na rurę (wyeliminowanie drgań)
Dokręcenie śruby w gaźniku obok rurki na samym dole gaźnika (przez rurkę ciekło czasami paliwo dokręcenie śrubki spowodowało brak wycieków)
Regulacja linek do gazu i sprzęgła, regulacja klamek (ustawienia osobiste, każdy powinien ustawić pod siebie)