Grafvader pisze:Ktoś widział może brązowa wersje KS? Wiem że to subiektywnie ale jak się prezentuje na tle czarnej wersji? Kolega Jacek.rc ma jednak dość duży wpływ na moja decyzję. Widzę że po prostu jest zadowolony z motocykla a nie ma lepszej reklamy a niżeli zadowolony użytkownik.
,że zwracam uwagę na szczegóły (po prostu czepiam się) i tak porównując w/w modele wybrałem Lajta ,mimo że na jego niekorzyść przemawiała niska pojemność ,natomiast na plus jakość wykonania i dopracowania detali (chociażby sposób mocowania linek biegnących obok główki ramy ...),no i cena .Po jakimś czasie ,gdy miałem możliwość pooglądania innych modeli doszedłem do wniosku ,że oryginalne chinolki różnych marek są dużo staranniej dopracowane i zrobione ,niż te robione pod zamówienie naszych rodzimych marek.Smutne ,ale niestety prawdziwe .Wiadomo ,że zawsze chodzi o kasę i jak oryg. chiners kosztuje X ,a chce się sprzedać i jeszcze zarobić na poskładaniu i sprzedaży jego brata i jeszcze być konkurencyjnym ,to już nie ma bata trzeba na czymś zaoszczędzić Tytus pisze:Są filmy A Święcickiego na KS i daje radę ,a chłop ma chyba coś około 190cm .Wnioski , trzeba osobiście dosiąść i zrobić po kilka kółeczek.
Michał_66 pisze:jak masz 181 cm to jeszcze bardziej pasowałaby Ci M 16 którą Junak też szykuje w wersji 125 tam to dopiero można sobie wyciągnąć nogi
http://www.junak.com.pl/kolekcja//44/Junak-M16-125.html
artk2 pisze:
Tak, m16 to bardzo ładny i duży motocykl. Jedna sprawa, która mnie w tym przypadku niepokoi to masa własna Junaka - 180 kg przy 145 kg Keewaya, moc 10,9 KM przy 12,1 KM Keewaya.
Junak - dopuszczalne obciązenie - 150 kg, czyli 180 kg Junaka + moje 115 = 295 kg. Czy przy niecałych 11 koniach to w ogóle pojedzie?![]()
Poza tym dla bagażu lub plecaczka z dopuszczalnego obciążenia po usadowieniu się przeze mnie na moto zostaje 35 kg - chyba musiałaby być anorektyczka
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości