

Artykuły w necie:
http://motovoyager.net/2013/08/bialoruski-motocykl-enduro/
http://motovoyager.net/2014/02/m1nsk-trx-300i-narodowy-motocykl-republiki-bialorus/
http://autokult.pl/1143,turystyk-ze-wschodu-m1nsk-trx-300i


foxmolder pisze:Przeczytałem notki z linków i jest tam napisane tak:
Jak na tego typu motocykl M1NSK TRX300 jest jednak potwornie ciężki – bez płynów waży aż 150 kg.
motovoyager
Warto zwrócić uwagę na jego niewielką masę ze wszystkimi płynami - jedynie 155 kg.
autokult
To które zdanie jest bliższe prawdy?, pytam poważnie obeznanych z tematem enduro.
Pomijam fakt, że 15 litrów paliwa + olej nie może dać różnicy 5 kg.

Arcon pisze:Beniamin, cholerka, muszę sprawdzić, może mój DL na tabliczce znamionowej też ma napisane "made in China"
foxmolder pisze:Przeczytałem notki z linków i jest tam napisane tak:
Jak na tego typu motocykl M1NSK TRX300 jest jednak potwornie ciężki – bez płynów waży aż 150 kg.
motovoyager
Warto zwrócić uwagę na jego niewielką masę ze wszystkimi płynami - jedynie 155 kg.
autokult
To które zdanie jest bliższe prawdy?, pytam poważnie obeznanych z tematem enduro.
Pomijam fakt, że 15 litrów paliwa + olej nie może dać różnicy 5 kg.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości