CXM 250V

CXM 250V

Postautor: RL77 dodano: 28 lip 2008, 21:47

Poszukując chinczyka za nieduże pieniądze, znalazłem takie oto ogłoszenie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M859211
i umówiłem się z gościem na środę 30 lipca. Oglądając go na fotkach wydaję mi się, że silnik ma ten sam co pozostałych V-kach jakimi jeździcie. Co wy na to?
RL77
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2008, 15:41
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Yamaha Diversion 900
Wiek: 48

CXM 250V

Postautor: Luca dodano: 29 lip 2008, 11:01

Silnik to samo co w innych V-kach.
Jak stan bdb to za tą kasę nic tylko brać.
Przejedź się, posprawdzaj wizualnie spawy i śrubki, czy wszystkie są. Zerknij na elementy gumowe, czy nie są popękane.
Na razie to tyle co mi przyszło na myśl.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

CXM 250V

Postautor: RL77 dodano: 29 lip 2008, 22:16

No i byłem, obejrzałem, przejechałem się i kupiłem :rad: tyle, że przed odjazdem trochę go poskręcałem (zabrałem ze sobą narzędzia :D ). W sumie przejechałem nim dziś 76 km i muszę powiedzieć, ze jeździ sie przyjemnie tyle, że prawdopodobnie z powodu kierownicy jaką posiada zmuszony byłem siedzieć prawie na końcu siedziska i po prostu doopa mnie zaczęła boleć po około 50 km :kicha:
Teraz muszę trochę nad nim popracować, olej, regulacje linek, łańcucha itp. No i zapomniałem dodać, że muszę go dotrzeć bo ma dopiero 90 km
RL77
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2008, 15:41
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Yamaha Diversion 900
Wiek: 48

CXM 250V

Postautor: daro dodano: 30 lip 2008, 05:09

Kurde dokładnie taki jak mój Keeway Supershadow!Doskonała cena!Będziesz Pan zadowolony:)Tylko czy aby wszystko dokręciłeś?Mi się wydawało,że mam poskręcany ale jednak to i owo się jeszcze poluzowało np.tylny błotnik.Na pewno masz kiepskie opony,więc uważaj na mokrej jezdni aby nie zaliczyć dzwona albo wywrotki.Dobrze również oddać do jakiegoś serwisu motocyklowego na porządny przegląd z regulacjami wszystkiego co się da.Przygotuj się również na częste naciąganie łańcucha bo chińskie motorki maja najtańsze i najgorsze napędy.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

CXM 250V

Postautor: Remi dodano: 30 lip 2008, 09:40

darekdoc pisze:KPrzygotuj się również na częste naciąganie łańcucha bo chińskie motorki maja najtańsze i najgorsze napędy.


Nie przesadzajcie z tymi łańcuchami ! Mój JL-250 przejechał 4 tys.km z czego 1/3 po polnych i leśnych drogach a łańcuch regulowałem tylko raz. Teraz nie dochodzi jeszcze do połowy znaczków. Być może problemy z łańcuchami powoduje zbyt mały luz ustawiany przy regulacji co w konsekwencji powoduje przyspieszone wyciąganie łańcucha. Pewien luz musi być !
Pozdro.
Remi
Remi
Forumowicz
 
Posty: 46
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Lokalizacja: Olsztyn (warmi?sko-mazurskie)
Motocykl: Jinlun 250, Yamaha xvz 1300
Tel. kom.: 535808464
Płeć: mężczyzna
Wiek: 73

CXM 250V

Postautor: Luca dodano: 30 lip 2008, 09:52

darekdoc pisze:Przygotuj się również na częste naciąganie łańcucha bo chińskie motorki maja najtańsze i najgorsze napędy.

No mój chiński łańcuch przejechał ponad 17 tyś i do 20tyś dociagnie jak nic. Nie nazwał bym go najgorszym. Nieraz udało mi się przejechać 3tyś bez naciągania łańcucha. Mi się wydaje, że to bardziej kwestja tego jak się dba o bezoringowy chiński łańcuch.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

CXM 250V

Postautor: daro dodano: 30 lip 2008, 10:51

Luca a przypadkiem nie skracałeś go?Jak do tej pory zarówno u Lefthandego jak i tls-a rozciągały się jak guma od majtek,Tls to wogóle przy 4 tys.km przebiegu nie miał już możliwości naciągu.Coś mi tu chłopaki ściemniacie...
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

CXM 250V

Postautor: Luca dodano: 30 lip 2008, 11:52

darekdoc pisze:Luca a przypadkiem nie skracałeś go?Jak do tej pory zarówno u Lefthandego jak i tls-a rozciągały się jak guma od majtek,Tls to wogóle przy 4 tys.km przebiegu nie miał już możliwości naciągu.Coś mi tu chłopaki ściemniacie...

Jak mi dojdzie do końca naciagu to wymieniam na nowy. Nie skraca się łańcuchów, jedyny przypadek gdy się to robi to wtedy gdy braknie naciągu w trasie i trzeba skrócić by dojechać do domu ale skracać po to by sobie jeździć dalej to głupota.
Nie wiem co jest z tymi waszymi łańcuchami jak o nie dbacie to może do jednych chińczycy wkładają dobre łańcuchy a do innych byle co.
Mój Jinlun był jednym z pierwszych egzemplarzy sprzedawanych w Polsce to może Chińczycy się bardziej postarali by nie zrazić klienta na początku :D

P.S.
W Lifanie był cięki łańcuch taki jak w MZ, czyli 420 a w Cruiserze wydaje mi się, że jest taki jak w Jinlunie, czyli 520.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

CXM 250V

Postautor: RL77 dodano: 30 lip 2008, 12:19

darekdoc pisze:Kurde dokładnie taki jak mój Keeway Supershadow!Doskonała cena!Będziesz Pan zadowolony:)Tylko czy aby wszystko dokręciłeś?Mi się wydawało,że mam poskręcany ale jednak to i owo się jeszcze poluzowało np.tylny błotnik.Na pewno masz kiepskie opony,więc uważaj na mokrej jezdni aby nie zaliczyć dzwona albo wywrotki.Dobrze również oddać do jakiegoś serwisu motocyklowego na porządny przegląd z regulacjami wszystkiego co się da.Przygotuj się również na częste naciąganie łańcucha bo chińskie motorki maja najtańsze i najgorsze napędy.


Przed jazdą skręcałem najważniejsze rzeczy czyli koła napęd czyli podstawowe które maja największy wpływ na bezpieczeństwo, resztę pozostawiam na później, co do opon to wiem, że są kiepskie bo nawet na suchym asfalcie pozostawiają wiele do życzenia, a o łańcuch wiem że trzeba dbać. Natomiast co do serwisu to z wykształcenia jestem mechanikiem samochodowym, więc myślę, ze sobie poradzę (trochę kasy pozostanie w kieszeni)

Zapomniałbym! ten gość co od niego kupiłem moto mówił, że ma jeszcze takie cztery w takiej cenie tyle, że inne kolory (zielony i niebieski), wiec jakby ktoś był zainteresowany to mam do niego nr. tel.
RL77
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2008, 15:41
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Yamaha Diversion 900
Wiek: 48

CXM 250V

Postautor: daro dodano: 30 lip 2008, 13:51

Och rzesz kurde!To na prawdę okazja.Zastanawia mnie tylko czemu ma 14 KM a nie 17-20 jak mój.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Następna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości