 |
CRUISER 250 opracowanie autorskie zespołu projektowego Keeway nie znajdujące odpowiednika w ofercie konkurencji. Aktualnie jedna z ciekawszych pozycji na krajowym rynku. Klasyczny, duży crusier inspirowany H-D FatBoy. Charakterystyczna, chromowana płaszczyzna zamykająca powierzchnie pomiędzy półkami na wysokości reflektora, rozdzielone włączniki kierunkowskazów wzorem z H-D (prawy w prawej manetce, lewy w lewej),wydechy, kształt siedziska, błotników i wreszcie kierunkowskazów wskazują na zapatrzenie w stronę Milwaukee. |
W efekcie tej fascynacji Cruiser jawi się jako wyjątkowo piękny, dojrzały motocykl - stanowi też niewątpliwie przełom w stereotypach o chińskiej produkcji. Jednostka napędowa to znana już kopia Yamahy Virago, silniczek poza wszelkimi podejrzeniami o bylejakość i awaryjność.
Dane techniczne:
|
Wymiary: |
2280x1110x830 |
Rozstaw osi: |
1550 mm |
Masa własna: |
179 kg |
Max. ładowność: |
155 kg |
Rodzaj silnika: |
4-suwowy, 2-cylindrowy, układ V, chłodzony powietrzem |
Max. moc: |
18.4 KM przy 9450 obr/min Moc z blokadą (EEC)! |
Max. moment obrotowy: |
16 Nm / 6000 obr/min |
Zapłon: |
CDI |
Rozrusznik: |
elektryczny |
Hamulce przód: |
tarczowy |
tył: |
tarczowy |
Rozmiar opon: |
przód 110/90 - 16 tył 120/90 - 16 |
Max. prędkość: |
110 km/h |
Spalanie: |
3,4 L/100km |
Zbiornik paliwa: |
14 L |
|