 |
ROMET DIVISION 250ccm – to klasyczny przykład nowoczesnego streetfightera wzorowanego na najlepszych motocyklach, głownie japońskich. Wyjątkowo ciekawa i odważna stylistyka nadwozia niewątpliwie pozytywnie wyróżnia ten motocykl na tle konkurencji. Stanowi też kolejny, niezwykle mocny, cios w skostniałą opokę mitów i legend nawarstwiających się wokół jakości chińskich motocykli. Cokolwiek myśleć o tych pojazdach, czy też o marce Romet jedno trzeba przyznać – to wyjątkowo efektowny motor! |
Przede wszystkim wykończenia. Obiektywnie uważam, że nawet najwięksi sceptycy muszą oddać ukłon w stronę projektantów tego modelu. Wyposażenie oferowane w standardzie daleko wyprzedza realia do jakich przyzwyczaili nas importerzy chińskich jednośladów. Stopka centralna, stopka boczna, elektroniczny wyświetlacz wraz z wyświetlaczem biegów i analogowym obrotomierzem, kierunkowskazy LED, tylna lampa LED, podświetlanie tablicy rejestracyjnej – LED. Dzielona kanapa o wykroju nawiązującym do najnowszych trendów, agresywne cygaro nisko osadzonego tłumika i naprawdę doskonale dobrane lusterka. Lampa przednia to skandalicznie dobra kopia Kawasaki ER-6. Silnik to już niestety standard przewidziany dla klasy ćwiartek. Niemal identyczne rozwiązanie spotkamy w dwóch modelach Zipp'a – Tracken i Nitro. Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem i zasilany gaźnikiem motor o mocy 18KM. Najczęściej spotykane rozwiązanie w tym przedziale pojemności.
Dane techniczne: Rozstaw osi: 1420 [mm] Silnik: 1 cylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, 2 zawory na cylinder, OHC Pojemność: 223 cm3 Prędkość maksymalna: 140 [km/h] Przeniesienie napędu: łańcuch Moc maksymalna : 18 KM przy 7500 obr/min Hamulec: przód / tył: tarcza o średnicy 290mm Ogumienie: przód/tył: 110/70-17 ; 140/60-17 Liczba miejsc: 2 Masa pojazdu gotowego do jazdy: 144 kg Pojemność zbiornika paliwa: 18 l
|