 |
ZIPP Nitro 250 – to typowy, nowoczesny naked uniwersalnego przeznaczenia. Motocykl adresowany zarówno do poszukujących codziennego środka transportu jak i amatorów jazdy czysto rekreacyjnej. Prost linia klasycznego motocykla inspirowana najnowszymi trendami. Kształt lampy, zestaw nowoczesnych zegarów, 17-calowe, odlewane obręcze, dzielona kanapa to nowinki wycinające tą jednostkę na tle konkurencji. O ile stylistyka działa – i to całkiem nieźle – na wyobraźnię, o tyle jednostka napędowa nie powala parametrami. Silniczek pracuje bardzo ładnie w pełnym zakresie obrotów. Pomimo zaledwie 18,8KM pozwala rozpędzić Nitro do szybkości 130km/h, chociaż najlepsza szybkość przelotowa dla tego motocykla oscyluje w okolicach 100-tki. |
Podwójne tarcze hamulcowe z przodu, dwutłoczoke zaciski, przewody w stalowym oplocie. Hamulce wyjątkowo dobre i funkcjonalne, sprawdza się zwłaszcza na zatłoczonych ulicach miasta.
Dane techniczne: Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem Pojemność: 250 cm3 Sprężanie: 9,2:1 Moc maksymalna: 18,7 KM przy 8000 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 18,8 Nm przy 6500 obr/min Zasilanie: gaźnik TK typ- ZV30 5AS Zapłon: CDI Akumulator: 12V / 5Ah Rozruch: elektryczny Sprzęgło: wielotarczowe mokre Skrzynia biegów: 5 biegowa Przełożenie: 2,92; przednia zębatka 13; tylna 38 zębów Napęd tylnego koła: łańcuch Rama: stalowa, rurowa grzbietowa Zawieszanie przód: widelec teleskopowy upside-down Zawieszenie tył: dwuramienny wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego Hamulec przód/tył: Hydrauliczny dwu tarczowy, dwutłoczkowy, średnica tarcz 270 mm / Hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 207 mm Opony przód/tył: 110/70 R17 / 140/70 R17 Pojemność zbiornika paliwa: 16 l.
|