 |
ZIPP TRACKER 250 – to ciekawa stylistycznie wariacja na temat kompromisu pomiędzy enduro a supermoto. Przede wszystkim jest ładny. To zdecydowanie nowoczesna linia inspirowana najlepszymi, markowymi wzorcami z gatunku supermoto. Przede wszystkim w pełni profesjonalne rozwiązanie zawieszenia przedniego zawieszenia – upside down współpracującego z tyłem osadzonym za solidnym wahaczu z pojedynczym amortyzatorem. Doskonałe zespoły hamulców tarczowych wyposażono w dwutłoczkowe zaciski oraz przewody w stalowym oplocie. Te rozwiązanie doskonale dowodzą jak szybko i konkretnie poprawia się jakość motocykli importowanych a Chin. |
Czterosuwowy silnik pracuje czysto i równiutko, jednak niecałe 19KM jakie oferuje 250ccm pojemności troszeczkę psuje ciekawą koncepcję motocykla o sportowym charakterze.
Dane techniczne: Silnik - Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem Pojemność - 250 cm3 Sprężanie - 9,7:1 Moc maks. - 16,5 KM przy 7500 obr/min Maksymalny moment obrotowy - 17 Nm przy 6000 obr/min Zasilanie - gaźnik TAIKI typ- MV30P Zapłon - CDI Akumulator - 12V / 5Ah Rozruch - elektryczny/nożny Sprzęgło- wielotarczowe mokre Skrzynia biegów - 5 biegowa Przełożenie: 2,61 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów Napęd tylnego koła - łańcuch Rama - grzbietowa stalowa Zawieszanie przód - widelec teleskopowy upside-down skok - 160 mm Zawieszenie tył - wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego skok 80 mm Hamulec p/t - hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 235,2 mm / hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 231,4 Opony p/t - 110/70 R17 / 130/70 R17 Pojemność zbiornika paliwa - 10
|