 |
ZIPP PRO 125 – nieźle wygląda, nieźle jeździ, a przede wszystkim niewiele kosztuje. To lakoniczne stwierdzenie jest najlepsza definicją tego oryginalnego motocykla. Świetna stylistyka, w żadnym miejscu nie zalatująca tandetą i wymuszonym ceną kiczem. Pełen profesjonalizm. Doskonała i ekonomiczna jednostka napędowa wsparta została awangardowym rozwiązaniem zawieszenia. Zipp Pro to pierwszy chiński ścigacz, którego nie trzeba się wstydzić, ani w kontekście wyglądu ani parametrów. Niewątpliwie pojazd adresowany do odbiorcy świadomego ograniczeń jakie narzuca maleńka jednostka napędowa, nie mniej pozwalająca na dość zdecydowane poczynania na trasie. |
Silniczek bezproblemowo wspina się do magicznej prędkości 120km/h a po kilku garażowych przeróbkach swobodnie przekracza 130km/h. Uwzględniając pojemność śmiało możemy uznać PRO 125 za motocykl sportowy. Idealny pojazd dla początkującego kierowcy, zwłaszcza posiadacza kategorii A1.
Dane techniczne: Silnik - Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem Pojemność - 125 cm3 Sprężanie - 9:1 Moc maksymalna - 11 KM przy 8500 obr/min Maksymalny moment obrotowy - 9,5 Nm przy 5500 obr/min Zasilanie - gaźnik DENI typ PZ26 Zapłon - CDI Akumulator - 12V / 5Ah Rozruch - elektryczny/nożny Sprzęgło - wielotarczowe mokre Skrzynia biegów - 5 biegowa Przełożenie - 3,14 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów Napęd tylnego koła - łańcuch Rama - stalowa - Deltabox Zawieszanie przód - widelec teleskopowy / widelec Upside-down Zawieszenie tył - wahacz stalowy, dwa elementy resorująco-tłumiące, regulacja napięcia wstępnego sprężyny Hamulec przód - Hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 255 mm Hamulec tył - Hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 220 mm Opony przód - 80/90 R17 Opony tył - 110/80 R17 Pojemność zbiornika paliwa - 16
|