Romet V250 (żołnierz)
Nabyłem swoje moto w połowie maja 2009 po rocznym przestoju w salonie. Na początku zaznaczam,że zrobiłem do tej pory 13.000km całkowicie bez żadnej awarii. Oczywiście po rocznym przestoju wszystkie elementy gumowe, a w szczególności przy podnóżkach sparciały i popękały.
zolnierz

Dokonałem radykalnych zmian takich jak:

  • pomalowałem kartery,wydech,nakładki na cylindry,boczne plastiki na czarny mat
  • wyrzuciłem plastikowe kufry i zakupiłem skórzane sakwie
  • zakupiłem dużą owiewkę o wys.55cm
  • zakupiłem frędzlę na manetki i dźwignie sprzęgła i hamulca
  • nowe lusterka
  • założyłem podświetlanie silnika na ledach(podświetlenie jest delikatne)
  • założyłem kierownicę od R250 czyli bardziej moja pozycja stała się  bardziej wyprostowana i wygodniejsza
  • zmieniłem świecę na irydowe
  • założyłem gmole i podnóżki na gmole


Z części mechanicznych wymieniłem:

  • ślizg łańcucha
  • łańcuch na DID-a (oryginalny z mojej winy po prostu zardzewiał)
  • szybkę do kontroli poziomu oleju (po malowaniu karteru jak wciskałem po prostu pękła)
 
Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)