KingWay LANDER 250 (kacpero)
Tegoroczna nowinka w ofercie Kingway'a. Klasyczne enduro, dość starannie wykonane z ciekawym zespołem napędowym. Motocykl bazuje na czterosuwowej jednostce, chłodzonej cieczą, o pojemności 249,4ccm co daje klasyfikację 250ccm.
Skrzynia pięciostopniowa, manulana. Biegi typowe dla jednostki terenowej, krótkie, silne.
Zespół napędowy zdecydowanie elastyczny. Motocykl dysponuje naprawdę przyzwoitym zapasem mocy.

Estetyka wykonania na pięć w sześciostopniowej skali. Plastiki wydaja się dobrej jakości - przetrzymały bez śladu dwie gleby -  powłoki lakiernicze oszczędne ale bez zastrzeżeń. Całość nawet przyzwoicie utrzymana w konwencji rasowego motocykla terenowego. Oszczędna stylistyka, brak niepotrzebnych elementów, surowy, sportowy design.

Trudno cokolwiek powiedzieć o motocyklu po przebiegu zaledwie niecałych pięciuset kilo... Jak narazie bezproblemowy. Pali na dotyk - ssanie automatyczne. Rozruch elektryczny i nożny. Stabilny, wysoki - pełnowymiarowy wyczynowy cross - według mnie wzorowany na Suzuki RM 250. Pierwowór to idealna maszynka w teren więc mam nadzieję, że kitajski klon też okaże się zadowalający.

Dane techniczne:


Rozstaw osi: 1470 mm
Długość: 2250 mm
Szerokość: 820 mm
Wysokość: 1280 mm
Masa pojazdu: 132 kg
Maksymalna masa całkowita: 327 kg
Zapłon iskrowy, czterosuwowy(3)
Pojemność skokowa silnika: 249,4 cm3
Moc 19 KM / 7500 obr/min
Przełożenia na biegach: 1: 26.667; 2: 18.668; 3: 14.709; 4: 11.499; 5: 9.549
Opony terenowe:
przód: 80/100-21 M/C 51M,
tył: 110/90-18 M/C 67M,
Prędkość maksymalna: 120 km/h

 

 
Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)