Jinlun 250 marka Zipp Raven 250 |
 |
Raven to klasyczny Jinlun jednak w innej, chyba bardziej subtelnej aranżacji. Całą stylistyką bardziej wpisuje się w europejskie postrzeganie cruisera. Zdecydowanie klasyczny design motocykl zawdzięcza oryginalnie skonstruowanemu tyłowi. Pierwsze co rzuca się w oczy to brak plastikowych kufrów bocznych który bez wątpienia poprawia stylistykę jednostki. Masywny obrys rurowego bagażnika przechodzi w poprzek tylnego koła tworząc specyficzny gmol z podestami dla pasażera. Jednocześnie może służyć jako stelaż do zamontowania skórzanych sakw bocznych. |
Równolegle z podstawą tylnego siedzenia przewidziano funkcjonalny uchwyt dla pasażera. Cała solidna konstrukcja pokryta dobrej jakości chromem. Przy jednolitej, czarnej barwie motocykla podkreśla surowy styl rasowego cruisera. Bardzo ciekawa stylistycznie - i cenowo - pozycja świadczy, że Zipp zaczyna poważnie traktować segment motocykli.
Dane techniczne:
|
Silnik: |
Dwucylindrowy rzędowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność: |
233 ccm |
Sprężanie: |
9,2:1 |
Moc maks: |
19 KM przy 8500 obr/min |
Max. moment obrotowy: |
16,5 Nm przy 6000 obr/min |
Zasilanie: |
gaźnik |
Akumulator: |
12V/12Ah |
Podwozie: |
Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t: |
widelec teleskopowy/wahacz |
Hamulec p/t: |
Hydrauliczny tarczowy/mechaniczny bębnowy |
Opony p/t: |
110/90 R16 / 13/190 R15 |
Zbiornika paliwa: |
14 l |
|