 |
Kolejne, tym razem chyba najbardziej udane, wcielenie Yamahy YBR. Wykonaniem najbardziej zbliżony do zasadniczych kanonów wersji naked. Estetyczne zawieszenie przednie zwieńczone kompletem zegarów analogowych w klasycznej oprawie motocykli szosowych z lat 70-tych. Bardzo trafny stylistycznie zabieg na pierwszy rzut oka wzbudza zaufanie do motocykla sugerując, że został oparty na solidnych wzorcach konstrukcyjnych. Podobnie lampa, prosta, oszczędna w formie bardzo dobrze komponuje sięz całą konstrukcją przodu. Do tego stylowa kierownica mająca podkreślić sportowy akcent Manica Zdecydowanie należałoby poprawić design lusterek które absolutnie nie pasują do całości.
|
Tył w porównaniu do modeli konkurencyjnych również lepiej dopracowany. Ciekawie wyprofilowana kanapa figlarniezachodzi na zbiornik, niby drobiazg, ale również dowodzi, że ktoś włożył troche zaangażowania w dopracowanieostatecznej wersji projektu. Zadupek zwieńczony dobrze dobraną lampą do złudzenia sugeruje mezalians ze skuterem. Jednak opływowe wykończenie linii karoserii - bagażnikiem typowo skuterowym - doskonale pasuje do charakteru pojazdu.
Koła aluminiowe, odlewane, utrzymane w stylu.
W klasie naked 125ccm to chyba najciekawsze propozycja, również cenowo.
Motocykl idealny dla początkujących.
Dane techniczne:
|
Silnik :
|
Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
|
Pojemność:
|
124 ccm
|
Sprężanie:
|
9:1
|
Moc max:
|
11 KM przy 8500 obr/min
|
Max moment obrot:
|
8,5 Nm przy 6000 obr/min
|
Zasilanie:
|
gaźnik
|
Akumulator:
|
12V/7Ah
|
Podwozie:
|
Rama z rury stalowej
|
Zawieszanie p/t :
|
widelec teleskopowy/podwójny element resorująco-tłumiący
|
Hamulec p/t:
|
Hydrauliczny tarczowy/mechaniczny bębnowy
|
Opony p/t:
|
2,75/ R18 - 90/90 R1
|
Zbiornik paliwa:
|
16 I
|
|