Lusterka fabrycznie mają gwint 10tke, ale można rozkręcić środki, tak też zrobiłem dzięki czemu obyło się bez adapterów. No i za śrubki i podkładki zapłaciłem niecałe 4 zł
![oczko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Po lewej oryginalny środek, po prawej dostosowany do KSL
![Obrazek](http://i.imgur.com/RyunenYm.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/TYNaxckm.jpg)
Co prawda motocykl nie może się zaprezentować w pełnej krasie bo coś z nim robię, no i muszę jeszcze wyregulować dokładnie lusterka na co dziś brakło mi już czasu, ale wygląda to tak:
![Obrazek](http://i.imgur.com/CpvjEysl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ChrWb0cl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/iU0RcT0l.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/p5q8iN0l.jpg)
Lusterka kończą się na równi z kierownicą i nawet przed ustawieniem widać w nich więcej niz w standardowych.
Ogólnie jestem zadowlony