autor: radzix dodano: 28 lip 2017, 07:49
Oglądałem TRK 502 w Motorlandzie, miałem już nawet proformę do opłacenia z Gliwic na czerwoną sztukę, ale trochę pomyślałem , przespałem się z tym i stwierdziłem że nie będę ryzykował.
Niech się coś spierdzi w trakcie eksploatacji, skąd ja części wezmę ? W zippie czekałem na częsci ponad miesiąc a i tak wszystkiego mi nie wymienili, poza tym spadek wartości tego Benka będzie kolosalny, i na pewno będzie problem ze sprzedażą.Brak również jakichkolwiek części do ulepszenia sprzętu. W końcu kupiłem Suzuki DL-a 650 z 2012 w pełnym ubranku taniej jak Benka, i jestem zadowolony , ale TRk 502 jest całkiem znośnie wykonany, wymaga poprawek ,ale w ogólnym rozrachunku nie ma tragedii, spawy dosyć schludne, plastiki choć proste to jednak jakościowo wyglądają nieźle. Gmole jednorazówki, ale swoją rolę spełnią na pewno. Po ewentualnej przewrotce może być problem z kierownicą bo ulega sporemu przewężeniu, więc na pewno poleci cała. Do wymiany na cito są przewody hamulcowe, strasznie gumowa klamka, praktycznie regulacja nic nie daje. Wymienił bym również tłumik, bo ten się absolutnie nie sprawdzi, jeden wjazd w teren, czy nawet na szutrówkę z większymi kamykami i po wydechu. Kto w ogóle to wymyślił żeby w motocyklu który w założeniach ma pozwolić wjechać wszędzie , prowadzić wydech w najniższym punkcie. Bezsens.
2010 Kymco Nexxon> 2011 Zipp Tracker> 2013 Romet Soft Chopper> 2015 Kawasaki KLE 500> 2017 Suzuki DL 650