close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Snajper dodano: 04 sie 2016, 22:41

U nas jednak na razie cisza na temat tej marki
----------------------------------------------
Obrazek Nie walcz z maszyną. Poznaj ją, zrozum, poczuj - niech stanie się częścią Ciebie.
Awatar użytkownika
Snajper
Klubowicz
 
Posty: 1289
Rejestracja: 29 cze 2015, 22:59
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: BenycoBr125/Honda Deauville650
Tel. kom.: 698398528
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Dyziek76 dodano: 05 sie 2016, 06:50

Jestesmy zbyt malym rynkiem. Zas nasi dystrybutorzy maja czasem przeblyski a'la "Janusze biznesu". Skutkiem tego klienci sie pienia...

Tapatapa...
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: andrzej_sl dodano: 05 sie 2016, 07:25

Snajper pisze:
beniamin82 pisze:Loncin nie może sprzedawać tego silnika w UE żeby nie konkurować z BMW.

Nie rozumiem :wielkieoczy: A gdzie zasady wolnego rynku i równie swobodnej konkurencji? :swir:


A jest jeszcze coś takiego? ;) ;p

Bo raczej wszystko zmierza do tego, aby w UE była gospodarka centralnie planowana :nuda: Dajemy ludziom to, na co "MY" (znaczy "ichni zarząd" :cwaniak: ) mamy ochotę, a nie to, czego społeczność oczekuje. Jak trzeba, to "nagniemy trochę fakty" (patrz ślimak rybą, marchewka owocem ;) ). A jak było parę lat temu głośno z hinduskim "wyrobem samochodopodobnym" koncernu Tata. Wróble ćwierkały, że można takie "cacko" sprzedawać za równowartość 6 tys. zł. (oczywiście nie mówię tu o standardach europejskich i ewentualnej homologacji w Europie- brrr.....zbiornik paliwa pod siedzeniem kierowcy :/ koszmar :(( ). Zapewniam, że wiele osób kupiłoby coś takiego - bo jednak NOWE. Ale "specjaliści" w Unii "wymyślili", że podokładamy cła, akcyzy i inne tam "domiary", które "spowodują", że cena takiego "auta" zbliżyłaby się do dobrych 20-25 tys. zł. I co? I cały misterny plan w p..... jak mawiał "klasyk" :wielkieoczy: .
Trzy najpopularniejsze słowa na świecie - "Made in China".
andrzej_sl
Klubowicz
 
Posty: 753
Rejestracja: 01 wrz 2013, 17:30
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Mińsk125-JL150-GS500-ST1100
Tel. kom.: 600413426
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Dyziek76 dodano: 05 sie 2016, 08:34

Zobacz sobie Andrzeju testy zderzeniowe... Chcesz jak z Tico? Warunkowe dopuszczenie do ruchu? 90% ludzi, ktorzy to kupia, beda nieswiadomi...

Tak, wiem. Auta projektuja pod testy...

Tapatapa...
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Maciu56 dodano: 05 sie 2016, 13:18

"andrzej_sl" ! :oklasky:
Awatar użytkownika
Maciu56
Sympatyk
 
Posty: 1308
Rejestracja: 19 lis 2013, 10:17
Lokalizacja: Warszawa (obecnie UK)
Motocykl: Była"Ziuta"...
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype: maciu561
Wiek: 68

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 05 sie 2016, 16:36

Dyziek76 pisze:...Chcesz jak z Tico...

A czego ty chcesz od Tico ,miałem dwa ,w sumie jednego dalej mam ,przeżyłem niejedną stłuczkę ,jak i zderzenie z łosiem (taki duży koń z rogami :D ) i jakoś żyję ,Tico też :swir:
Dyziek76 pisze:Tak, wiem. Auta projektuja pod testy...


Tu się z tobą zgodzę...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1753
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Gixer dodano: 05 sie 2016, 19:57

i zderzenie z łosiem (taki duży koń z rogami :D ) i jakoś żyję ,Tico też :swir:

i nawet nie wyglądało źle to Tico po bliskim spotkaniu z łosiem :D
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1930
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: jacor dodano: 08 sie 2016, 17:29

beniamin82 pisze:
Snajper pisze:Też nie zamierzam bronić Rometa. Moim zdaniem bardzo obrośli w piórka jako firma i uważają że teraz już nie muszą się tak liczyć z klientem.


Ja mam nadzieję że to się zemści jak Zongshen uruchomi porządnie Cyclona. W USA mu się udało sprzedać motocykle Policji, więc nie dają sobie w kaszę dmuchać,,,

A ja mam nadzieję że to nie Romet bedzie importerem Cyclona.
Awatar użytkownika
jacor
Klubowicz
 
Posty: 1878
Rejestracja: 10 cze 2013, 14:30
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: zielony szerszeń+cf
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Dyziek76 dodano: 08 sie 2016, 18:50

Przeciez juz teraz jest... Pytanie na jak dlugo...

Tapatapa...
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 23 paź 2016, 21:42

W Chinach targi motocyklowe w pełni, nasi importerzy na polowaniu, a chłopaki z Chińskiego forum podrzucają fotki większych sprzętów.
Ciekawe czy ktoś się odważy je w Polsce sprzedawać i za ile...

Jakiś czas temu, na całym świecie Zongshen zabłysnął z modelem Zongshen RX3 (Romet ADV 250, M1NSK TR 1 itd.). Jeszcze wcześniej Zongshen produkował silnik 450cc który sprzedawał innym producentom. Oni sprawdzili, wzięli na siebie stratę reputacji ze względu na awarie, Zongshen poprawił błędy, dopracował i...
Pokazał na targach model Zongshen RX5 (42KM)
Obrazek

CFMOTO nie pozostało dłużne i pokazało nowego Turystyka 650-MT (design by KISKA)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Motocykl będzie dzielił ten sam silnik który mamy w pozostałych modelach 650. Motocykle są już na tyle dopracowane że kolega z forum chińskiego zrobił poprzednikiem MT 40 tyś.km bez najmniejszej awarii. Pojechał z Chin na urlop do domu, czyli do Wielkiej Brytanii i wrócił :-) .
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6684
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron