Snajper pisze:beniamin82 pisze:Loncin nie może sprzedawać tego silnika w UE żeby nie konkurować z BMW.
Nie rozumiemA gdzie zasady wolnego rynku i równie swobodnej konkurencji?
Pamiętam tę konferencję prasową. (znaczy ze zdjęć i artykułów) Gdy tylko Loncin pokazał model LX650 Niemcy dopatrzyli się silnika z któregoś modelui BMW (F650?).
Zwołano więc konferencję prasową, na której prezes BMW Motorrad powiedział: "Chciałem wam przedstawić prezesa firma Loncin, która produkuje dla nas silniki od 2006roku"
Miny Niemieckich dziennikarzy prasowych bezcenne, komenatrze na niemieckich forach jeszcze bardziej zabawne...
"Jak to? Nasze Niemieckie ulubione motocykle powstają w Chinach! I to od 2006r?"
Na tej konferencji było powiedziane że BMW w ramach współpracy pozwoliło Loncinowi montować te silniki w swoich konstrukcjach nie przeznaczonych na rynek UE i USA.
Tę samą zagrywkę wykorzystał Romet, który twierdzi że pozwolił Senke na sprzedawanie Divisiona na inne rynki niż Polski pod nazwą X6
![uśmiech :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)