close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 04 sie 2016, 08:29

Snajper pisze:
beniamin82 pisze:Loncin nie może sprzedawać tego silnika w UE żeby nie konkurować z BMW.

Nie rozumiem :wielkieoczy: A gdzie zasady wolnego rynku i równie swobodnej konkurencji? :swir:


Pamiętam tę konferencję prasową. (znaczy ze zdjęć i artykułów) Gdy tylko Loncin pokazał model LX650 Niemcy dopatrzyli się silnika z któregoś modelui BMW (F650?).
Zwołano więc konferencję prasową, na której prezes BMW Motorrad powiedział: "Chciałem wam przedstawić prezesa firma Loncin, która produkuje dla nas silniki od 2006roku"
Miny Niemieckich dziennikarzy prasowych bezcenne, komenatrze na niemieckich forach jeszcze bardziej zabawne...

"Jak to? Nasze Niemieckie ulubione motocykle powstają w Chinach! I to od 2006r?"

Na tej konferencji było powiedziane że BMW w ramach współpracy pozwoliło Loncinowi montować te silniki w swoich konstrukcjach nie przeznaczonych na rynek UE i USA.

Tę samą zagrywkę wykorzystał Romet, który twierdzi że pozwolił Senke na sprzedawanie Divisiona na inne rynki niż Polski pod nazwą X6 :-).
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6684
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 04 sie 2016, 18:09

jacor pisze:Wyglada calkiem dobrze.U nas pewnie się nie pojawi.

I całe szczęście ,bo człowiek by sobie taki kupił ,a jak by trzeba było części to by się okazało ,że dealer wycofał model z oferty i części niet :mur: Tak jak zrobił Romet z R250 :mur:
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1753
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 04 sie 2016, 18:27

Tyle że Romet musi zapewnić części i możesz się sądzić. 10lat od ostatniego egzemplarza.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6684
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 04 sie 2016, 19:24

Ano mogę ,a moto będzie sobie stało na kołkach w garażu aż coś wysądzę albo i nie :swir:
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1753
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 04 sie 2016, 19:30

Ja tam akurat rometa nie bronię...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6684
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Snajper dodano: 04 sie 2016, 20:04

No to ja teraz czekam na dyskusję z moim jakże przesympatycznym kolegą, który twierdzi, że europejskie motocykle są nieskażone "chńszczyzną" :D a LwG to się robi tylko prawdziwym motocyklistom, a nie popierdółkom na 125-kach.
----------------------------------------------
Obrazek Nie walcz z maszyną. Poznaj ją, zrozum, poczuj - niech stanie się częścią Ciebie.
Awatar użytkownika
Snajper
Klubowicz
 
Posty: 1289
Rejestracja: 29 cze 2015, 22:59
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: BenycoBr125/Honda Deauville650
Tel. kom.: 698398528
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 04 sie 2016, 20:05

Nie chodzi tylko o Rometa ,to samo zrobił np. Zipp z Nitro i Keeway z Cruiserem ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1753
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 04 sie 2016, 20:08

Snajper pisze:No to ja teraz czekam na dyskusję z moim jakże przesympatycznym kolegą, który twierdzi, że europejskie motocykle są nieskażone "chńszczyzną" :D a LwG to się robi tylko prawdziwym motocyklistom, a nie popierdółkom na 125-kach.

Tu nie chodzi o chińszczyznę ,bo chińszczyzna jest LEPSZA od np polskiej jej wersji ,z Jinlunem 250 nie było żadnych problemów ,z R250 już nie koniecznie _boisie
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1753
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Snajper dodano: 04 sie 2016, 22:31

Morph pisze:Tu nie chodzi o chińszczyznę ,bo chińszczyzna jest LEPSZA od np polskiej jej wersji ,z Jinlunem 250 nie było żadnych problemów ,z R250 już nie koniecznie _boisie



Wiesz dobrze Morph - tak jak rozmawialiśmy :) Ja nie jestem doktrynlistą że chiny i tylko chiny. Wszystko jest kwestią cena/jakość. Jeśli kupię Calssica to dlatego że:
a) Chciałbym mieć nowy motocykl
b) Nie stać mnie na nową japonię.
c) W razie godziny "W" ;) jak Romet da ciała części mogę sprowadzić w podobnej cenie z Niemiec.
d) Z tego co się doczytałem, to Shineray to raczej wyższa półka.

Jeśli używaną Japonię to dlatego że:

a) dostępność części
b) dłuższe przebiegi
c)lepsza jakość wykonania i osiągi

Też nie zamierzam bronić Rometa. Moim zdaniem bardzo obrośli w piórka jako firma i uważają że teraz już nie muszą się tak liczyć z klientem.
----------------------------------------------
Obrazek Nie walcz z maszyną. Poznaj ją, zrozum, poczuj - niech stanie się częścią Ciebie.
Awatar użytkownika
Snajper
Klubowicz
 
Posty: 1289
Rejestracja: 29 cze 2015, 22:59
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: BenycoBr125/Honda Deauville650
Tel. kom.: 698398528
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 04 sie 2016, 22:37

Snajper pisze:Też nie zamierzam bronić Rometa. Moim zdaniem bardzo obrośli w piórka jako firma i uważają że teraz już nie muszą się tak liczyć z klientem.


Ja mam nadzieję że to się zemści jak Zongshen uruchomi porządnie Cyclona. W USA mu się udało sprzedać motocykle Policji, więc nie dają sobie w kaszę dmuchać,,,
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6684
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron