Piszecie o dokręcaniu i sposobach zabezpieczeń odkręcających się śrub, ale jest jeszcze jeden mały problem, mianowicie ich jakość.
Oznaczenie klasy wytrzymałości śrub w naszych motongach to 8.8. Mój zaprzyjaźniony mechanik z serwiu, zapytany co trzeba jeszcze przy motongo zrobić odpowiedział: "zmienić niektóre śruby, bo są zwobione chyba z ciasta i w dodatku mają źle nacięte gwinty".
A drugi cytat znaleziony na forum dla mechaników:
Autor: othello
"...
Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc
ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
Przemysl samochodowy ich nie stosuje.
Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali
stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza. "
