jacek.rc pisze:W Wodzisławiu u Karbownika stoi Junak 123
jak chcesz ,to daj znać to pogadamy ,zwalniam się z roboty i mam dużo czasu na urlopie
majsterklepka pisze:Poczytałem jeszcze trochę w międzyczasie... wygląda na to, że cokolwiek nie chciałbym kupić, pierwszym obowiązkowym wydatkiem są OPONKI - bezwzględnie do wymiany! Mam rację? Ktoś jeździ na seryjnych? Bezpieczne to?
Powyżej zapytałem o rozwiązania w silniku JUNAKA 123 - chodzi o wałek dowyważający, rozrząd na łańcuchu, itp... Ktoś wie, jak przedstawia się trwałość łańcucha, napinacza, czy wałek nie sprawia problemów?

majsterklepka pisze:Wczoraj byłem na Modlińskiej... Mieli wszystko poza 123'ką![]()
Generalnie powiedzieli, że mają 1szt w kartonie i będą składać w wolnej chwili dla jednego klienta "na gwiazdkę" - jak moto będzie w 1 kawałku mają do mnie dzwonić, żebym mógł zobaczyć.
Na pytanie o opony zrobili wielkie oczy - stwierdzili, że owszem, wymieniają, ale jak się ZUŻYJĄ, więc chyba nie są aż tak tragiczne?! Więcej sztuk nie ma, będą w 2015, będą droższe...
robią swoje .Na pewno w moim wypadku zadecydowało to ,że chciałem mieć zawsze chopera (te sakwy ,krawaty,ozdoby itd...
)oraz niebagatelna długość 2,25m-co by jakoś wyglądać ,oraz nisko środek ciężkości i stabilniejsze prowadzenie.Po prostu nowy sprzęt zawsze coś tam na początku będzie marudził ale to do czasu.U mnie drgania silnika po mału zanikają nawet nauczyłem się go odpalać z ssania.Do wszystkiego trzeba pomalutku dojść (oczywiście z niebagatelną pomocą forumowiczów
), tak więc dalej jeżdżę (pogoda dopisuje)nawijam kilometry i cieszę z mojego zakupu.Drugi przegląd zrobię sobie sam i tyle.Pozdrawiam.Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość