Witam,
To ja opiszę również co się działo u mnie w benyco br 125.
Pierwszym mankamentem było tłuczenie osłony od łańcucha o ramę motocykla, wepchnąłem tam jakiś kawałek gąbki i jest ok.
Następnie zaczął cieknąć olej z silnika w miejscu linki prędkościomierza, pojechałem do serwisu dołożyli tam oring i jest ok.
Później podobnie jak u poprzedników wyleciało pokrętło od resetowania kilometrów w prędkościomierzu, ale znalazłem je i założyłem ponownie, niebawem znów wyleciało ale znów je znalazłem, teraz leży w domu albo w kieszeni jak jadę, nie ryzykuje że za trzecim razem go nie znajdę
Po przejechani ponad 800 kilometrów spaliła się żarówka postojowa, tydzień później od świateł mijania, wymieniłem obie i jest ok.
W między czasie zaliczyłem też upadek, przy samej końcówce hamowania i to dosłownie, leżałem ja a za mną motocykl który nie przejechał nawet pół metra sam tylko spadł od razu za mną i zgasł. Przyczyna ? Przy końcu hamowania najechałem na mokrą, lekko ubłoconą nawierzchnię z lekko skręconą kierownicą w lewą stronę (dosłownie leciuteńko), moim zdaniem kwestia opony, która niebawem też wymienię.
Efekt ? Krwiak na pół uda, uszkodził się aparat w iphonie ale na szczęście się nie porysował więc serwis w ramach gwarancji wymienił.
Straty w motocyklu ? A więc tak: Plastikowa obudowa tylna lampy przedniej pękła (wymieniona), dźwignia zmiany biegów była w kształcie litery U (wyprostowałem na imadle), lekko zarysowany lewy obciążnik na kierownicy(prawie tego nie widać), mocno zarysowana klamka od sprzęgła(kiedyś tam wymienię), lekko zarysowane lusterko lewe, lekko zarysowany przód lampy przedniej i lewy kierunkowskaz ale są to dosłownie minimalne zarysowania. Na koniec jak się jeszcze okazało zgięty jest stojak centralny przez co motocykl na nim nie stoi prosto (mam zamiar go albo wyprostować albo wymienić). Wszystko wskazało na to że większą energie uderzenia motocykl przyjął na stojak centralny i dźwignię od zmiany biegów.
Aaaa no i okazało się że przednie koło jest krzywo względem kierownicy, wystraszyłem się że to lagi się skrzywiły albo półka, ale okazało się że po poluzowaniu śrub na półce i ustawieniu lag wszystko jest ok i nie są krzywe.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego motocykla, w zasadzie mam też nauczkę co do tych chińskich opon, gdyż czytałem gdzieś że wymiana tych opon to podstawa tak tutaj jak i w junakach.
Pozdrawiam