
Silnik się bardzo uspokoił, przestał wibrować i wyć. Teraz (w N) na 16z przy 90 km/h mam 6,2k obrotów, dzisiaj założyłem 17z i jutro napiszę co to dało. Jeśli będzie tak jak piszecie i nic to nie da to publicznie przeproszę, ale jak będzie fajnie to wam normalnie 
Rzeczywiście podniesienie iglicy (nie ważne o ile podkładek) nic nie dało, no może poza tym że nie dało się wyregulować gaźnika. Niby jechał ale tak samo jak poprzednio, za to się dławił lub zalewał i świeca cały czas zakopcona. Po powrocie do ustawień poprzednich jest lux. Natomiast zębatka 17 jest rewelacja! Biegi wydłużyło, teraz 4 ma sensowną długość. Za to spadła moc maksymalna na 5, czyli jeśli zawieje albo górka to więcej niż 95 nie da rady. Sumując ten gaźnik Deni jakiś dziwny, żadnej regulacji. 17z zostawiam bo mi prędkość nie potrzebna, za to wyprzedzanie przeciągając biegi jest zaje... Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości