close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Zipp VZ2 videorecenzja

Re: Zipp VZ2 videorecenzja

Postautor: Michał_66 dodano: 26 lip 2015, 12:32

jaskiniowiec pisze:Co tu opisywać, toż to junak123 model już dawno przetestowany. Dla mnie to trochę takie niesmaczne, zipp jak chce być poważną marką to niech wybierze coś oryginalnego, a nie na plecach Junaka wchodzi na rynek z modelem, który już wszyscy znają.]

Chciałem tylko zauważyć że ten model również nie jest Junaka więc ani Zipp ani jeszcze inni importerzy niczego nie zrzynają z Junaka bo to wcale nie jest model Junaka tylko po prostu jeden z wielu chińskich klonów jakiegoś tam Japońca z lat 90-tych.
Tak że Junak nie może sobie uzurpować żadnych praw autorskich do tego modelu i tyle.
Różnica polega tylko na tym że dla Junaka małe chińskie rączki naklejają naklejki Junak, a dla Zippa naklejki Zippa :D :D :D
Więc ja tu nie widzę niczego niesmacznego jak to określiłeś w działaniu Zippa
Michał_66
 

Re: Zipp VZ2 videorecenzja

Postautor: beniamin82 dodano: 26 lip 2015, 12:51

Zakup takiego motocykla to po prostu decyzja kto ma lepszą opiekę posprzedażną i lepszy serwis.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6706
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Zipp VZ2 videorecenzja

Postautor: Mariusz dodano: 29 sie 2015, 21:37

Nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tutaj.
W ostatnim czasie troszkę pomajstrowałem przy moto.Zacząłem od wymiany zębatki,kolejnym krokiem było wywalenie katalizatora.Powyższe zmiany skutkowały zwiększeniem v-max do szalonych 104,82 wg.gps.Wczesniej miałem problem rozbujać go do 93km/h. Kolejnym krokiem była wymiana dyszy na 102 bo moto dławiło.I tu załamka _bezradny .Motocykl przestał dławić ale v max spadło do 100 km/h.Moje pytanie-czy wraz z wymianą dyszy powinienem podnieść iglicę? Po regulacji gaźnika świeca ma kolor kawy z małą ilością mleka :D
Mariusz
Forumowicz
 
Posty: 98
Rejestracja: 04 wrz 2014, 20:09
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie,powiat wąbrzeski
Motocykl: ZIPP VZ-2
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Poprzednia

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości